Układ kierowniczy

Układ kierowniczy
Układ kierowniczyMotor
Układ kierowniczy
Układ kierowniczyMotor
Przekładnia ("maglownica")
Przekładnia ("maglownica")Motor

Typowe rodzaje wspomagania układu kierowniczego

Hydrauliczne
HydrauliczneMotor
Elektryczne
ElektryczneMotor
Drążek i końcówka
Drążek i końcówkaMotor
Końcówki są elementami nakręcanymi na drążki kierownicze.
Końcówki są elementami nakręcanymi na drążki kierownicze.Motor
Osłony przekładni kierowniczej
Osłony przekładni kierowniczejMotor

Zobacz również:

    Geometria zawieszenia

    Ujemny kąt pochylenia koła poprawia trzymanie na zakrętach, ale też zwiększa zużycie opon. Dlatego w seryjnych autach kąty pochylenia kół są bliskie zera stopni (koło prawie idealnie w pionie).
    Ujemny kąt pochylenia koła poprawia trzymanie na zakrętach, ale też zwiększa zużycie opon. Dlatego w seryjnych autach kąty pochylenia kół są bliskie zera stopni (koło prawie idealnie w pionie).Motor
    Zbieżność ma kluczowe znaczenie jeżeli chodzi o stabilność auta, szczególnie przy intensywnym hamowaniu.
    Zbieżność ma kluczowe znaczenie jeżeli chodzi o stabilność auta, szczególnie przy intensywnym hamowaniu.Motor

    Aktywny układ kierowniczy BMW 5

    Silnik elektryczny poprzez przekładnię planetarną zmienia przełożenie układu.
    Silnik elektryczny poprzez przekładnię planetarną zmienia przełożenie układu.Motor