EA897, S58, M256 i spółka. Najlepsze 6-cylindrowe silniki świata

Silniki 6-cylindrowe - choć może nie są tak spektakularne jak buczące V8, ani tak powszechne jak klasyczne czterocylindrowe jednostki - to właśnie "szóstki" mają potencjał by być idealnymi silnikami.
Silniki 6-cylindrowe - choć może nie są tak spektakularne jak buczące V8, ani tak powszechne jak klasyczne czterocylindrowe jednostki - to właśnie "szóstki" mają potencjał by być idealnymi silnikami.materiały prasowe
  • klasyczny układ rzędowy (R6)
  • układ widlasty (V6)
  • układ VR (połączenie V6 i R6)
  • układ bokser (przeciwległe cylindry)

Alfa Romeo 2.9 V6 (690T) - włoski temperament z genami Ferrari

Audi 3.0 TDI V6 (VW EA897) - diesel nowej generacji

BMW S58 - serce modeli BMW M

Mazda K-Series (KJ-ZEM) - japońska precyzja

Mercedes-Benz M256 - powrót do korzeni

Nissan VR38 - Godzilla pod maską

Porsche MA275 - bokser doskonały

Toyota 1HZ - niezniszczalny diesel

VW 3.2 VR6 (EA390) - innowacyjna konstrukcja

interiaINTERIA.PL