Reklama

Mały, ale wariat!

Przy wysokich prędkościach (100-120km/h) przednie koło zaczyna myszkować i wymaga dociążenia. DT wyposażona jest w bardzo dobre opony Pirelli Sport Demon, które zapewniają świetne trzymanie na asfalcie i nie znają niekontrolowanych uślizgów.

Reklama

Nie sprawdzają się one jednak na sypkich nawierzchniach. Warto wspomnieć o zastosowaniu fenomenalnych felg światowej sławy firmy Excel. Wyglądają świetnie i są niesamowicie wytrzymałe.

Za sterami

Wyposażenie DT należy do skromnych, wskazuje na ekstremalne ambicje motocykla, a gadżetów i fajerwerków w nim nie uświadczymy. Pozycja na motocyklu jest wygodna, ma on dobrze rozmieszczone podnóżki, a przyzwyczajenie się do wysokości siedziska nie stanowi problemu. Sama kanapa zaś nie dla każdego pasuje. Jest umiarkowanie twarda i posiada wyprofilowanie na miejsce na którym siedzieć powinniśmy.

Gorzej, gdy do tego miejsca nie pasujemy, wyżsi kierowcy będą mieli problem z jego zajęciem gdyż tzw. "cztery litery" mają ochotę siedzieć zwykle dalej, za profilem dla kierowcy, na krawędzi siedziska pasażera, co bywa niewygodne. Pasażer również nie jest rozpieszczany, ale dramatu nie ma, da się podróżować we dwoje na krótkie dystanse mimo, że motocykl nie został do tego stworzony. Do trzymania się mamy pasek na kanapie i metalową rączkę po prawej stronie motocykla. Kierowca widzi przed oczyma prędkościomierz wyskalowany zaledwie do 140km/h (dalej wskazówka blokuje się na obudowie) wraz z licznikiem przebiegu i przebiegu dziennego, kasowanego pokrętłem.

Tuż obok mamy zestaw czterech kontrolek. Obrotomierza oraz lampki rezerwy nie stwierdzono, a szkoda. Zestaw przełączników jest standardowy, zastanawia obecność świateł awaryjnych, które z chęcią wymieniłbym na wspomniany wskaźnik rezerwy. Irytować może poprowadzenie przewodu hamulcowego w taki sposób, że częściowo zasłania on prędkościomierz. Lusterka można ocenić jako stylistyczną porażkę, ani są ładne, ani tu pasują, ani cokolwiek w nich widać. A na dodatek na wysokich obrotach niemiłosiernie drżą wraz z kierownicą.

Dowiedz się więcej na temat: zawieszenie | hamulce | pojemność | zabawa | paliwa | jazda | Yamaha | jazdy | sprzęt | kierowcy | silnik | motocykl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje