To może być rewolucja na rynku motocykli. Silnik 2T wyprzedza normy spalin

Dwusuwowa jednostka włoskiego startup'u nie tylko spełnia aktualne normy emisji spalin, ale znacznie je wyprzedza.
Dwusuwowa jednostka włoskiego startup'u nie tylko spełnia aktualne normy emisji spalin, ale znacznie je wyprzedza.Alpha Ottomateriały prasowe

W skrócie

  • Włoski startup Alpha Otto opracował nowy silnik dwusuwowy, który nie tylko spełnia obecne normy emisji spalin, ale nawet je przewyższa.
  • Unikalna konstrukcja silnika Rev Force oddziela tłok od procesu mieszania paliwa z powietrzem, co pozwala na czystsze spalanie i większą wydajność.
  • Nowa jednostka może pracować na różnych paliwach, jak benzyna, wodór, etanol czy gaz CNG, a jej konstrukcja pozostaje niezwykle prosta i lekka.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Lata temu postawili na nich krzyżyk, dziś mają szansę wrócić do łask. Oto rewolucyjny silnik dwusuwowy

Kompleksowy układ silnika z widocznymi metalowymi przewodami, silnikiem elektrycznym i elementami montażowymi, sfotografowany w sterylnym, technicznym otoczeniu laboratoryjnym.
Za sprawą niewielkich rozmiarów i dużej mocy silnik Rev Force idealnie sprawdziłby się w motocyklach.Alpha Ottomateriały prasowe

Jedna zmiana sprawiła, że silnik dwusuwowy generuje tyle spalin co czterosuw

Nowy dwusuw pojedzie na każdym paliwie. To może być rewolucja w motocyklowym świecie

Zobacz również:

Ile mocy generuje dwusuwowy silnik Rev Force?

Robert Kubica: Dla mnie Le Mans jest ważniejsze niż Formuła 1Marek Wicher INTERIA.PL