Trzeba opodatkować elektryki? Kolejny kraj zmienia przepisy

Samochody elektryczne są dziś o 1/4 cięższe niż klasyczne auta z napędem spalinowym
Samochody elektryczne są dziś o 1/4 cięższe niż klasyczne auta z napędem spalinowym123RF/PICSEL

Podatek drogowy od samochodów elektrycznych. Płacą po 2,6 tys. zł rocznie

Elektryczne auta cięższe od spalinowych o 1/4

Średnia dla losowo wybranych modeli wyniosła 26 proc, czyli można śmiało powiedzieć, że samochody elektryczne są o 1/4 cięższe niż spalinowe.
czytamy w Samarze
Zdaniem SAMARu Opel Corsa-e to jeden z najcięższych elektryków w porównaniu do auta z klasycznym napędem benzynowym
Zdaniem SAMARu Opel Corsa-e to jeden z najcięższych elektryków w porównaniu do auta z klasycznym napędem benzynowymInformacja prasowa (moto)

Które samochody elektryczne są najcięższe?

  1. Opel Corsa -  446 kg - 42 proc. różnicy,
  2. Peugeot 208 - 422 km - 41 proc. różnicy,
  3. Peugeot 308 - 501 kg, 40 proc. różnicy,
  4. Volvo XC40 - 480 kg, 31 proc. różnicy,
  5. Mercedes GLB/EQB - 465 kg, 30 proc. różnicy,
  6. Opel Astra - 395 kg, 31 proc. różnicy,
  7. Jeep Avenger - 340 kg, 31 proc. różnicy,
  8. DS3 Crossback - 355 kg, 30 proc. różnicy,
  9. Ford Transit 2LH2 - 565 kg, 28 proc. różnicy,
  10. Citroen C4 - 332 kg, 27 proc. różnicy.

Ile naprawdę ważą samochody elektryczne? To wyzwanie dla parkingów i dróg osiedlowych

Dziewczyna wbiegła pod samochódPolicja