Alfa Romeo 4C Spider

W Detroit rozpoczęła się pierwsza w tym roku impreza motoryzacyjna o światowym zasięgu. W halach Cobo Center debiutuje m.in. długo wyczekiwana Alfa Romeo 4C Spider. Oprócz zdejmowanego ręcznie, chowanego w bagażniku, materiałowego dachu (hardtop oferowany będzie w późniejszym czasie), na tle wersji coupe model wyróżnia się m.in. dodatkowymi wlotami powietrza po bokach i nowymi reflektorami. Klienci będą mogli wybierać spośród czterech wzorów aluminiowych felg w rozmiarach od 17 do 19 cali. W zależności od gustu zamawiającego auto wyposażone będzie w lakierowane na srebrno, żółto, czerwono lub czarno zaciski hamulcowe. Do wyboru jest również siedem kolorów karoserii. Wyposażenie auta w zdejmowany dach zwiększyło masę auta zaledwie o 10 kg (przypomnijmy, że w kabrioletach konieczne jest zwiększenie sztywności nadwozia). Źródłem napędu jest znany z coupe turbodoładowany silnik o pojemności 1,75 l. Jednostka rozwija moc 237 KM i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 350 Nm. Moc przenoszona jest na koła tylnej osi za pośrednictwem dwusprzęgłowej, zautomatyzowanej przekładni o 7 przełożeniach. Włosi podkreślają, że na zmianę biegu potrzebuje ona zaledwie 130 milisekund (bolid F1: 50 ms). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,1 s, a prędkość maksymalna wynosi 258 km/h. Alfa Romeo 4C Spider trafi na rynek latem br.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy