Chrysler 300
Chrysler serwuje kolejny lifting produkowanemu od 10 lat modelowi 300. Tylnonapędowy sedan zyska nowy wlot powietrza i poszerzające optycznie zderzaki (tylny z dyfuzorem). Elementy te nawiązują wyglądem do mniejszego modelu 200. Nowe są także wkłady lamp oraz wzory obręczy (w opcji - 20"), a w dynamicznie stylizowanej odmianie S pojawił się spojler tylnej klapy. "300" prezentuje się nowocześniej również w kabinie - miejsce tradycyjnej dźwigni 8-biegowej skrzyni automatycznej zajęło pokrętło. Dzięki nowej architekturze przednich siedzeń wygospodarowano dodatkowe 2 cm przestrzeni na wysokości kolan dla pasażerów tylnej kanapy. Najbardziej ekskluzywna odmiana Platinum wzbogaciła się o akcenty wzorowane na limuzynach premium: okładziny z matowego drewna, skórzane obszycie deski rozdzielczej oraz diamentowe przeszycia boczków drzwi. Gama silnikowa obejmuje dwie wolnossące, benzynowe jednostki: 3.6 V6 (296 KM) oraz 5.7 V8 (368 KM), współpracujące ze wspomnianym już, 8-stopniowym automatem. Wyposażono go w nowy tryb sportowy, wyróżniający się krótszym czasem zmiany przełożenia (250 zamiast 400 ms; dla porównania, sportowe przekładnie Mercedesa i Porsche potrzebują na to 100 ms). Z oferty wypadł natomiast topowy wariant SRT z jednostką HEMI. Co istotne, modernizacja objęła również podwozie i układ kierowniczy samochodu - stalowe elementy osi zastąpiono aluminiowymi, a dzięki zastosowaniu elektrycznego wspomagania zużycie paliwa ma spaść o ok. 1,5 proc. Używany Chrysler 300C (2004-2010) - OPINIE O SAMOCHODACH
Chrysler 300
Chrysler serwuje kolejny lifting produkowanemu od 10 lat modelowi 300. Tylnonapędowy sedan zyska nowy wlot powietrza i poszerzające optycznie zderzaki (tylny z dyfuzorem). Elementy te nawiązują wyglądem do mniejszego modelu 200. Nowe są także wkłady lamp oraz wzory obręczy (w opcji - 20"), a w dynamicznie stylizowanej odmianie S pojawił się spojler tylnej klapy. "300" prezentuje się nowocześniej również w kabinie - miejsce tradycyjnej dźwigni 8-biegowej skrzyni automatycznej zajęło pokrętło. Dzięki nowej architekturze przednich siedzeń wygospodarowano dodatkowe 2 cm przestrzeni na wysokości kolan dla pasażerów tylnej kanapy. Najbardziej ekskluzywna odmiana Platinum wzbogaciła się o akcenty wzorowane na limuzynach premium: okładziny z matowego drewna, skórzane obszycie deski rozdzielczej oraz diamentowe przeszycia boczków drzwi. Gama silnikowa obejmuje dwie wolnossące, benzynowe jednostki: 3.6 V6 (296 KM) oraz 5.7 V8 (368 KM), współpracujące ze wspomnianym już, 8-stopniowym automatem. Wyposażono go w nowy tryb sportowy, wyróżniający się krótszym czasem zmiany przełożenia (250 zamiast 400 ms; dla porównania, sportowe przekładnie Mercedesa i Porsche potrzebują na to 100 ms). Z oferty wypadł natomiast topowy wariant SRT z jednostką HEMI. Co istotne, modernizacja objęła również podwozie i układ kierowniczy samochodu - stalowe elementy osi zastąpiono aluminiowymi, a dzięki zastosowaniu elektrycznego wspomagania zużycie paliwa ma spaść o ok. 1,5 proc. Używany Chrysler 300C (2004-2010) - OPINIE O SAMOCHODACH