Audi RS Q3 od ABT Sportsline

Pierwszy SUV Audi z rodziny RS otrzymał agresywny pakiet ospojlerowania, imponujący tylny dyfuzor z czterema końcówkami wydechu zamiast seryjnej pojedynczej, 21-calowe felgi oraz sportowe zawieszenie z regulacją wysokości. Pod maską - 2,5-litrowa, rzędowa "piątka" wspomagana turbosprężarką, wzmocniona z seryjnych 310 do 410 KM. Maksymalny moment obrotowy wzrósł z 420 do 530 Nm. Niestety, tuner nie ujawnił osiągów samochodu. Seryjny wariant przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,5 s i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h.

article cover
ABT Sportsline GmbH

Audi RS Q3 od ABT Sportsline

Pierwszy SUV Audi z rodziny RS otrzymał agresywny pakiet ospojlerowania, imponujący tylny dyfuzor z czterema końcówkami wydechu zamiast seryjnej pojedynczej, 21-calowe felgi oraz sportowe zawieszenie z regulacją wysokości. Pod maską - 2,5-litrowa, rzędowa "piątka" wspomagana turbosprężarką, wzmocniona z seryjnych 310 do 410 KM. Maksymalny moment obrotowy wzrósł z 420 do 530 Nm. Niestety, tuner nie ujawnił osiągów samochodu. Seryjny wariant przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,5 s i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h.

Audi RS Q3 od ABT SportslineABT Sportsline GmbH
Audi RS Q3 od ABT SportslineABT Sportsline GmbH
Audi RS Q3 od ABT SportslineABT Sportsline GmbH
Audi RS Q3 od ABT SportslineABT Sportsline GmbH
Audi RS Q3 od ABT SportslineABT Sportsline GmbH
Audi RS Q3 od ABT SportslineABT Sportsline GmbH
Audi RS Q3 od ABT SportslineABT Sportsline GmbH
Audi RS Q3 od ABT SportslineABT Sportsline GmbH
Audi RS Q3 od ABT SportslineABT Sportsline GmbH
Audi RS Q3 od ABT SportslineABT Sportsline GmbH
Audi RS Q3 od ABT SportslineABT Sportsline GmbH
Audi RS Q3 od ABT SportslineABT Sportsline GmbH
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas