Volkswagen Scirocco po liftingu

Volkswagen zaprezentuje w Genewie odświeżone Scirocco. Zmiany w wyglądzie są niewielkie - przedni zderzak zyskał mocniej zaakcentowane krawędzie oraz umieszczone po bokach elementy oświetlenia, poszerzające optycznie nadwozie. Wyraźne przetłoczenie tylnej klapy przypomina zintegrowany spojler i łączy się z nowymi, LED-owymi lampami. Nowe są także wzory obręczy kół, odcienie karoserii, a w kabinie uwagę zwraca inny kształt centralnych otworów wentylacyjnych oraz panel ze wskaźnikami temperatury oleju, ciśnienia doładowania i chronometrem na szczycie deski rozdzielczej. Kierowca ma do dyspozycji nową kierownicę, umieszczone w tubach zegary oraz elementy konsoli środkowej, pochodzące z nowego Golfa.Zmodernizowane Scirocco otrzyma mocniejsze, bardziej oszczędne silniki. Ich paleta będzie obejmować benzynowe jednostki 1.4 TSI (125 KM) i 2.0 TSI (180, 220 lub 280 KM) oraz turbodiesle 2.0 TDI (150 lub 184 KM). Tak jak dotychczas, topowy wariant R będzie oferowany wyłącznie z napędem na przednie koła, a alternatywą dla 6-biegowej skrzyni manualnej we wszystkich przypadkach poza 1.4 TSI będzie dwusprzęgłowa przekładnia zautomatyzowana DSG.Rynkowa premiera Volkswagena Scirocco po liftingu w Polsce nastąpi w lipcu br.

article cover
Volkswagen

Volkswagen Scirocco po liftingu

Volkswagen zaprezentuje w Genewie odświeżone Scirocco. Zmiany w wyglądzie są niewielkie - przedni zderzak zyskał mocniej zaakcentowane krawędzie oraz umieszczone po bokach elementy oświetlenia, poszerzające optycznie nadwozie. Wyraźne przetłoczenie tylnej klapy przypomina zintegrowany spojler i łączy się z nowymi, LED-owymi lampami. Nowe są także wzory obręczy kół, odcienie karoserii, a w kabinie uwagę zwraca inny kształt centralnych otworów wentylacyjnych oraz panel ze wskaźnikami temperatury oleju, ciśnienia doładowania i chronometrem na szczycie deski rozdzielczej. Kierowca ma do dyspozycji nową kierownicę, umieszczone w tubach zegary oraz elementy konsoli środkowej, pochodzące z nowego Golfa.Zmodernizowane Scirocco otrzyma mocniejsze, bardziej oszczędne silniki. Ich paleta będzie obejmować benzynowe jednostki 1.4 TSI (125 KM) i 2.0 TSI (180, 220 lub 280 KM) oraz turbodiesle 2.0 TDI (150 lub 184 KM). Tak jak dotychczas, topowy wariant R będzie oferowany wyłącznie z napędem na przednie koła, a alternatywą dla 6-biegowej skrzyni manualnej we wszystkich przypadkach poza 1.4 TSI będzie dwusprzęgłowa przekładnia zautomatyzowana DSG.Rynkowa premiera Volkswagena Scirocco po liftingu w Polsce nastąpi w lipcu br.

Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Volkswagen Scirocco po liftinguVolkswagen
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas