Najlepsze samochodowe wnętrza

Już po raz trzeci amerykański magazyn motoryzacyjny "Ward's Automotive" wybrał 10 zeszłorocznych debiutów z najlepszymi kabinami. W tegorocznym zestawieniu przodują producenci z Japonii i Korei Południowej. O miejsce w rankingu walczyły samochody, które debiutowały lub zostały gruntownie zmodernizowane w ubiegłym roku - łącznie 46 modeli. Dziennikarze "Ward's Automotive" testowali je w codziennych warunkach, podczas podróży do pracy, na zakupy czy wypadów za miasto. Pod uwagę brano nie tylko wygląd, ergonomię obsługi, komfort i jakość wykończenia, ale również poziom bezpieczeństwo oraz ceny aut.

article cover
Acura

Najlepsze samochodowe wnętrza

Już po raz trzeci amerykański magazyn motoryzacyjny "Ward's Automotive" wybrał 10 zeszłorocznych debiutów z najlepszymi kabinami. W tegorocznym zestawieniu przodują producenci z Japonii i Korei Południowej. O miejsce w rankingu walczyły samochody, które debiutowały lub zostały gruntownie zmodernizowane w ubiegłym roku - łącznie 46 modeli. Dziennikarze "Ward's Automotive" testowali je w codziennych warunkach, podczas podróży do pracy, na zakupy czy wypadów za miasto. Pod uwagę brano nie tylko wygląd, ergonomię obsługi, komfort i jakość wykończenia, ale również poziom bezpieczeństwo oraz ceny aut.

Toyota Avalon: największa z osobowych Toyot w USA wraz ze zmianą generacji przeszła prawdziwą rewolucję. Konserwatywne, proste linie ustąpiły miejsca dynamicznym przetłoczeniom - również we wnętrzu. Pozycję Avalona w gamie modelowej podkreślają elementy kokpitu ze skóry syntetycznej. Wygoda obsługi nienaganna. - To najbardziej luksusowa kabina spośród nieluksusowych modeli - napisali dziennikarze "Ward's Automotive".Toyota
Nissan Pathfinder: siedmiomiejscowy SUV pod względem wykończenia i designu kokpitu plasuje się bliżej Infiniti niż Nissana. Subtelne, chromowane listwy, owale, przytulne okładziny i sporo lakierowanego drewna nie przeszkodziły w wygospodarowaniu licznych schowków.Nissan
Mazda 6: tradycyjna deska Mazdy przekonuje do siebie eleganckimi wskaźnikami, porządnym montażem i nieprzeładowaną konsolą środkową. Niemal ten sam widok czeka kierowcę modelu CX-5. Atutem topowej wersji "6" jest też kontrastowe zestawienie czarnych okładzin z białą tapicerką skórzaną oraz lśniąca, bordowa listwa ozdobna.Mazda
Lexus GS 450h: pierwszy z zupełnie nowych Lexusów otrzymał ogromny ekran systemu multimedialnego (o przekątnej 12,3"), analogowy zegarek zamiast cyfrowego (wreszcie!) i imponujące okładziny z drewna bambusowego oraz aluminium. Czytelność i jakość montażu - bez zmian.Lexus
Kia Forte: niedostępny w Polsce kompaktowy sedan Kii ma deskę rozdzielczą podobną do tej w Cee'dzie - przemyślaną i niezłej jakości. Forte może śmiało konkurować z kokpitami aut klasy średniej.Kia
Hyundai Santa Fe: Koreańczycy zaliczają kolejny awans. Santa Fe ma harmonijny i ergonomiczny kokpit, wykończony przytulnymi materiałami, oraz sensownie skalkulowaną cenę. Dziennikarze docenili wysiłki Hyundaia, który konsekwentnie pracuje nad własnym stylem.Hyundai
Dodge Ram 1500 "Laramie Longhorn": pikap o standardach limuzyny. Nowoczesne multimedia, wysokiej klasy materiały i wyszukane wzornictwo detali (np. zegarów) komponują się z kowbojskimi akcentami.Dodge
Chevrolet Spark: projektanci Chevroleta z dobrym skutkiem bawią się kształtami i kolorami. Spark ma poręczną kierownicę, atrakcyjne dla oka wskaźniki z "orzeźwiającym" podświetleniem i sporo schowków, a do tego - bogate wyposażenie (m.in. automatyczna klimatyzacja i system multimedialny MyLink).Chevrolet
Cadillac XTS: dotykowe panele i cyfrowe wskaźniki sąsiadują w limuzynie Cadillaca ze szlachetnymi okładzinami z drewna i skóry. Plus za nową generację systemu multimedialnego CUE (Cadillac User Experience) ze sterowaniem głosowym i nastrojowe podświetlenie kabiny.Cadillac
Acura RDX: nowy SUV japońskiej marki premium zwraca uwagę wygodną w obsłudze, "podwieszoną" konsolą środkową i znakomitym spasowaniem materiałów, które zdają się dzielnie wytrzymywać trudy codziennej eksploatacji przez rodziny z dziećmi.Acura
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas