Skoda otwiera pierwszy "cyfrowy salon samochodowy"

W salonie Motorpol Wrocław powstał pierwszy w Polsce Digital Showroom marki Skoda. Odwiedzający mogą skorzystać z szeregu multimedialnych rozwiązań, dzięki którym łatwiej będzie im skonfigurować swój samochód i poznać działanie poszczególnych elementów wyposażenia.

- Wkraczamy w erę, w której dominującą rolę odgrywa digitalizacja oraz usługi online. Obserwujemy rynek i jako lider odpowiadamy na zachodzące w nim zmiany oferując naszym klientom najnowsze rozwiązania i technologie. Digital Showroom Skoda powstał po to, aby być bliżej klientów, jeszcze lepiej poznać ich potrzeby i sprostać ich oczekiwaniom - komentuje Tomasz Piasny, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Dealerskiej Skoda.

Showroom Skoda jest częścią salonu Motorpol Wrocław. Znajdują się tam najnowsze rozwiązania cyfrowe oraz narzędzia pozwalające w łatwy sposób zapoznać się z ofertą marki oraz funkcjonalnościami poszczególnych modeli. Wykorzystuje się do tego multimedialną ścianę wideo, z którą można łączyć się za pomocą iPadów prezentując klientom możliwości samochodów i działanie systemów bezpieczeństwa oraz dokonać konfiguracji wybranego modelu. Dostępny jest też multimedialny stół dotykowy, który również służy poznaniu poszczególnych funkcji i możliwości modeli, specjalne multimedialne standy informacyjne przy samochodach oraz iPady ze specjalną aplikacją, która przez cały proces zakupowy towarzyszy klientowi i jego doradcy.

Reklama


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy