Robert Kubica ambasadorem Alfy Romeo w Polsce
Nowa strategia marki ma na celu podkreślenie wysiłku włożonego przez Grupę FCA w procesy związane z projektowaniem, wytwarzaniem i obsługą samochodów Alfy Romeo, które przekładają się na ich jakość i niezawodność.
Nowa strategia marki, w którą wpisują się 5-letnia Przedłużona Gwarancja Maximum Care i powołanie na ambasadora Roberta Kubicy, ma w zdecydowany sposób zmienić sposób postrzegania włoskiej marki, jako produkującej pewne i niezawodne auta. Polskiego kierowcę F1 już od stycznia możemy zobaczyć w kampanii reklamowej Alfa Romeo w telewizji, w internecie oraz reklamach wielkoformatowych na terenie kraju.
W ostatnich dniach grudnia 2020 r. Alfa Romeo ogłosiła program 5-letniej Przedłużonej Gwarancji Maximum Care na wszystkie modele nowych samochodów marki z limitem przebiegu do 200 tys. km.
Procesy związane z projektowaniem, produkcją i obsługą posprzedażową Alfy Romeo przełożyły się na jakość i niezawodność oferowanych samochodów, cechy, które marka chce szczególnie podkreślić w 2021 roku. Oferta, adresowana zarówno do klientów biznesowych, jak i indywidualnych, obejmuje 2-letnią gwarancję fabryczną oraz rozszerzoną 3-letnią ochronę serwisową na usterki elektryczne i mechaniczne, realizowaną przez FCA Poland przez całe 5 lat. Gwarancji podlegają m.in. silnik, układy kierowniczy, hamulcowy, BSG (Belt Start Generator), skrzynia biegów, układ klimatyzacji, systemy ochrony i bezpieczeństwa, układy trakcji elektrycznej, chłodzenia i zasilania paliwem, podzespoły elektryczne, przyrządy, przeniesienie napędu, zawieszenie i multimedia.
W ramach usługi klientowi przysługuje pokrycie pełnego kosztu części, materiałów i robocizny niezbędnych do wykonania napraw, obsługa i naprawa na terenie Europy oraz w kilku państwach ościennych (szczegóły u dealerów). Program zabezpiecza przed inflacją, wzrostem cen części, materiałów, robocizny i podatku VAT, zachowuje ważność w całej sieci serwisowej FCA marki Alfa Romeo i gwarantuje stosowanie oryginalnych części zamiennych.