Plany Mitsubishi w Polsce
Polski rynek jest dla nas bardzo ważny. Z roku na rok zwiększa się sprzedaż samochodów marki Mitsubishi w Polsce, zatem zamierzamy wspierać dilerów w waszym kraju i jeszcze bardziej promować naszą markę – powiedział Utz Rachner Dyrektor Marketingu Mitsubishi Motors Europe podczas otwarcia nowego salonu Mitsubishi Moto-Gabra w Krakowie. Według Rachnera, takie działania są niezbędne aby związać dilerów z marką i wzmocnić ich pozycję, szczególnie po wejściu Polski do Unii Europejskiej.
Wybraliśmy tzw. system selektywny, który obowiązywać będzie w całej Europie. Oznacza to, że stawiamy na rozwój i wzmacnianie sieci dilerów. Nie chcemy aby nasze samochody były sprzedawane np. w supermarketach – podkreślił Utz Rachner. Z kolei Dyrektor Generalny Mitsubishi Motors w Polsce Masatoshi Hasegawa zapowiedział, że już niebawem ruszy w Polsce specjalny program sprzedaży samochodów używanych.
Wzorem innych koncernów, również i Mitsubishi będzie oferować samochody tej marki zakupione w polskiej sieci dilerskiej z dodatkową gwarancją. Szczegóły programu maja zostać przedstawione na początku przyszłego roku. Hasegawa podkreślił również, że planowana jest także rozbudowa sieci sprzedaży akcesoriów i wyposażenia sportowego spod znaku Ralliart (Dział Sportu Mitsubishi Motors) do wszystkich modeli Mitsubishi. Nie wykluczył także większego zaangażowania Mitsubishi Motors Poland w sport samochodowy.
Salon Mitsubishi Moto-Gabra w Krakowie to nowoczesny obiekt oferujący autoryzowane usługi serwisowe, blacharsko-lakiernicze oraz sprzedaż samochodów spod znaku Trzech Diamentów. Podczas ceremonii otwarcia wystąpili japońscy artyści z Centrum Kultury Japońskiej Manggha w Krakowie, a także zaprezentowano wystawę fotograficzną „Rajdowe Mistrzostwa Polski 2002 w obiektywie”