Ofensywa modelowa Forda w Polsce

Ford zdecydował się na nowe otwarcie i mocną ofensywę modelową na polskim rynku motoryzacyjnym.

W salonach sprzedaży debiutuje przełomowy Ford Focus czwartej generacji. Fanów amerykańskiej motoryzacji i jednego z najbardziej epickich pościgów samochodowych w historii kina oraz charyzmy Steve'a McQueena ucieszy widomość o rynkowej premierze modelu Mustang BULLITT. To auto napędza pięciolitrowy silnik V8 o mocy 460 KM.

Klienci mogą też składać zamówienia na nowego Forda Ka+, którego linia została wzbogacona o inspirowaną crossoverami wersję Active z podniesionym prześwitem, wzmocnionym optycznie nadwoziem i zaawansowanymi systemami wsparcia kierowcy. Przedsiębiorców z pewnością zainteresują premiery Forda w segmencie samochodów użytkowych. Na polskim rynku debiutują nowe modele Custom, Courier i Connect.

Reklama

Ofensywę produktową uzupełniają zmiany personalne w Ford Polska. Adam Kołodziejczyk, dotychczasowy Prezes i Dyrektor Zarządzający Ford Polska po blisko 18 latach pracy i sprzedaniu niemal pół miliona samochodów marki Ford zdecydował o przejściu na emeryturę.

Jego miejsce zajął Bogusław Głód, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający marki Ford w Szwecji. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za całokształt działań sprzedażowych na polskim rynku.

Dariusz Lech, dotychczasowy Dyrektor Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska, został dyrektorem sprzedaży Ford Polska. W ramach swoich nowych obowiązków będzie odpowiedzialny za dystrybucję i sprzedaż samochodów osobowych oraz dostawczych, a także nadzór nad siecią Autoryzowanych Dilerów marki Ford w Polsce.

Rafał Krajewski, który do niedawna pełnił funkcję Aftersales Retail Channel Manager’a marki Ford w regionie obejmującym Bliski Wschód oraz Afrykę (MEA), obejmie stanowisko Dyrektora Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska. Na nowym stanowisku będzie on odpowiedzialny za całość działań marki Ford związanej z obsługą posprzedażną.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy