Nissan sprzedaje się dobrze
Sprzedając 2484 sztuki samochodów podczas pierwszych czterech miesięcy roku Nissan znalazł się w nielicznej grupie firm notujących wzrosty sprzedaży.
Na dziesięć firm wyprzedzających Nissana w rankingu sprzedaży w Polsce aż osiem zmniejszyło swoją sprzedaż w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Bezwzględny wzrost sprzedaży (o 58 sztuk) pozwolił na uzyskanie wysokiego udziału w rynku na poziomie 2,76%. Sam udział rynkowy liczony za okres styczeń – kwiecień wzrósł o prawie 0.2% w porównaniu do roku 2005.
Najlepiej sprzedającymi się modelami pozostaje wciąż Micra i Almera aczkolwiek duży sukces wprowadzenia modelu Note pozwala mieć pewność, iż już za kilka miesięcy to ten właśnie model stanie się numerem jeden na polskim rynku.
Ten wynik bardzo cieszy, szczególnie z tego powodu, że nowe procedury, kampanie marketingowe i polityka modelowa tak szybko przyniosły oczekiwany rezultat od kiedy w styczniu 2006 zarządzanie polskim rynkiem przejął nowy podmiot – Nissan Sales Central & Eastern Europe – powiedział Paweł Bielecki, Dyrektor Sprzedaży na Polskę, Węgry, Czechy i Słowację.