Niezwykła reklama CLS

Niezwykłe samochody wymagają niezwykłej kampanii reklamowej - uważają szefowie koncernu Daimler-Chrysler. I z tego założenia wyszli planując promocję klasy CLS.

Jej sercem jest trzynastominutowy film sensacyjny. Jego narratorem jest portier hotelu w Budapeszcie, który zamieszany jest w sprawę przemytu diamentów. Główne role grają same gwiazdy ekranu i muzyki: w roli portiera wystąpił angielski piosenkarz i aktor, Max Beesley, a w roli przemytnika - Bryan Ferry,

którego utwór "Fool for Love" będzie tematem przewodnim kampanii reklamowej klasy CLS. W filmie pojawiają się również: węgierska supermodelka Annamaria Cseh oraz siostra Kylie Minogue, Dannii.

Zakończenie kampanii będzie miało miejsce 17 listopada w Hamburgu, gdzie odbędzie się koncert, na którym Bryan Ferry zaśpiewa po raz pierwszy na żywo "Fool for Love" przed 150 zaproszonymi VIP-ami. 10 zaproszeń na ten specjalny koncert będzie można wygrać na oficjalnej stronie kampanii reklamowej Mercedesa CLS.

Porozmawiaj na Forum.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy