Mercedes jak ciepłe bułeczki

Niemal równo rok temu Mercedes rozpoczął sprzedaż klasy C nowej generacji. W ciągu 12 miesięcy nabywców znalazło aż 300 tysięcy tych samochodów.

Najważniejszym rynkiem zbytu są Niemcy, gdzie trafiła co czwarta C-klasa. Pozostałe liczące się rynki to Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Włochy i... RPA.

290 tysięcy sprzedanych aut to sedany, natomiast 25 tysięcy - to kombi. Ta wersja nadwoziowa trafiła do sprzedaży w grudniu zeszłego roku.

Udanym ruchem Mercedesa okazało się zróżnicowanie wyglądu nowej C-klasy. Około połowy nabywców wybiera samochód w bardziej sportowej wersji Avantgarde, która cechuje się np. umieszczeniem gwiazdy nie na masce, ale osłonie chłodnicy.

Jeszcze tym miesiącu oferta Mercedesa zostanie poszerzona o nowy model nazwany CLC, czyli klasę C w wersji coupe. Co ciekawe ten samochód będzie produkowany w... Brazylii.

Oceń swoje auto. Wystarczy wybrać markę... Kliknij TUTAJ.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bułeczki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy