Marcowe Golfy...
Po nienajlepszym starcie w marcu znacznie wzrosła sprzedaż nowego Golfa. W minionym miesiącu klientom w Europie Zachodniej wydano 52 200.
W pierwszym kwartale 2004 sprzedaż Golfów wzrosła w Europie Zachodniej, w porównaniu z rokiem 2003, o 1,5%, do 115 600 samochodów, (pierwszy kwartał 2003, kidey to oferowano Golfy IV: 113 900).
W Niemczech sprzedano o 7,4 % więcej samochodów tego modelu (16 000) w stosunku do tego samego miesiąca zeszłego roku (marzec 2003: 14 900). W pierwszym kwartale, mimo niewielkiego spadku sprzedaży na rynku samochodów osobowych, sprzedano w sumie 35 000 Golfów.
Po fazie wprowadzenia modelu na europejskie rynki liczba klientów Golfa wciąż wzrasta. Dzięki dobremu przyjęciu Golfa przez nabywców spodziewamy się kontynuacji wzrostu sprzedaży - powiedział Detlef Wittig, członek zarządu marki Volkswagen odpowiedzialny za Sprzedaż i Marketing.
W marcu wzrosła także w Europie Zachodniej całkowita sprzedaż samochodów marki Volkswagen o 7,8 procent do 150 900 samochodów (marzec 2003: 139 900).
W Polsce nowy Golf spotkał się ciepłym przyjęciem. Potwierdzeniem jest ponad 900 samochodów wydanych od lutego bieżącego roku, kiedy to rozpoczęła się sprzedaż tego modelu na naszym rynku.