Marcowe Golfy...

Po nienajlepszym starcie w marcu znacznie wzrosła sprzedaż nowego Golfa. W minionym miesiącu klientom w Europie Zachodniej wydano 52 200.

W pierwszym kwartale 2004 sprzedaż Golfów wzrosła w Europie Zachodniej, w porównaniu z rokiem 2003, o 1,5%, do 115 600 samochodów, (pierwszy kwartał 2003, kidey to oferowano Golfy IV: 113 900).

W Niemczech sprzedano o 7,4 % więcej samochodów tego modelu (16 000) w stosunku do tego samego miesiąca zeszłego roku (marzec 2003: 14 900). W pierwszym kwartale, mimo niewielkiego spadku sprzedaży na rynku samochodów osobowych, sprzedano w sumie 35 000 Golfów.

Po fazie wprowadzenia modelu na europejskie rynki liczba klientów Golfa wciąż wzrasta. Dzięki dobremu przyjęciu Golfa przez nabywców spodziewamy się kontynuacji wzrostu sprzedaży - powiedział Detlef Wittig, członek zarządu marki Volkswagen odpowiedzialny za Sprzedaż i Marketing.

Reklama

W marcu wzrosła także w Europie Zachodniej całkowita sprzedaż samochodów marki Volkswagen o 7,8 procent do 150 900 samochodów (marzec 2003: 139 900).

W Polsce nowy Golf spotkał się ciepłym przyjęciem. Potwierdzeniem jest ponad 900 samochodów wydanych od lutego bieżącego roku, kiedy to rozpoczęła się sprzedaż tego modelu na naszym rynku.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy