Lamborghini dla Chińczyków

Lamborghini, włoski producent sportowych supersamochodów, prezentacją na salonie samochodowym w Pekinie zainaugurował swoje wejście na rynek chiński.

Zatrudniająca obecnie 700 osób firma ma w ofercie dwa modele: Murcielago (silnik V12, 6,2l.) i Gallardo (V10, 5l.). Oba pojazdy mają napęd na cztery koła i oba zostały zaprezentowane w Pekinie. Pod koniec bieżącego roku w sprzedaży znajdzie się również Murcielago Roadster, który zadebiutował na salonie motoryzacyjnym w Genewie.

Rok 2003 był bardzo udany dla Lamborgini. Firma po raz pierwszy w historii sprzedała 1305 samochodów (415 Murcielago i 890 Gallardo), co przełożyło się na obrót w wysokości 200 milionów euro (ponad dwukrotnie więcej niż rok wcześniej).

Obecnie sieć sprzedaży Lamborghini obejmuje 57 salonów w 20 krajach na całym świecie, od Europy, poprzez USA, aż po Bliski Wschód i Oceanię.

Pierwszy salon w Chinach powstanie w Pekinie, kolejne dwa zostaną zlokalizowane w Shanghaju i Guangzhou. Firma liczy na roczną sprzedaż w wysokości 20 sztuk.

Reklama

Zobacz ostatnie wydanie naszego biuletynu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | Lamborghini
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy