Apetyt na Lamborghini

Automobili Lamborghini SpA - producent znanych na całym świecie sportowych aut - zanotował swój najlepszy wynik sprzedaży w skali roku w swojej 40-letniej historii. W 2003 r. na całym świecie sprzedano 1305 lamborghini - 425 sztuk modelu Murcielago oraz 890 egzemplarzy Gallardo.

Największym rynkiem zbytu aut tej marki były Stany Zjednoczone. W 2003 roku w USA sprzedano 425 modele - 295 Gallardo i 130 Murcielago. Stanowiło to blisko 33% całej sprzedaży Lamborghini.

W drugiej kolejności apetyt na sportowe samochody z Włoch wykazali Niemcy. Tamtejsza sprzedaż wyniosła 20% całości z 2003 roku. Trzecim rynkiem zbytu stały się ex equo Japonia i Wielka Brytania.

W porównaniu do 2002 roku sprzedaż aut Lamborghini na całym świecie wzrosła ponad trzykrotnie - wówczas na zakup pojazdów tej marki zdecydowało się 424 odbiorców. W 1996 roku było ich zaledwie 211.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy