Halo, poproszę moją muzykę...

Toyota zapowiedziała, że już od sierpnia na terenie Japonii wprowadzi do swojej oferty nową usługę e-commerce działającą przy współpracy z telefonem komórkowym, systemem nawigacyjnym oraz japońskimi stacjami radiowymi FM, dzięki której kierowca będzie mógł zamówić swoją ulubioną muzykę do samochodu. W perspektywie kilku następnych lat usługa ta zostanie wprowadzona na obszar Europy, Azji oraz Ameryki Północnej.

Toyota zapowiedziała, że już od sierpnia na terenie Japonii wprowadzi do swojej oferty nową usługę e-commerce działającą przy współpracy z telefonem komórkowym, systemem nawigacyjnym oraz japońskimi stacjami radiowymi FM, dzięki której kierowca będzie mógł zamówić swoją ulubioną muzykę do samochodu. W perspektywie kilku następnych lat usługa ta zostanie wprowadzona na obszar Europy, Azji oraz Ameryki Północnej.

Poczynając od sierpnia, Toyota udostępni swoim klientom możliwość zamawiania przez telefon komórkowy płyt CD zawierających muzykę, którą wcześniej mogli usłyszeć w radiu. Ta sama funkcja będzie również dostępna przy użyciu systemu nawigacyjnego, lecz pojawi się dopiero na wiosnę przyszłego roku.

Informacji na temat zamawianej muzyki klient będzie mógł zasięgnąć w specjalnym centrum Media Click, które Toyota uruchomi już w przyszłym miesiącu, wspólnie z potentatem medialnym Dentsu oraz innymi firmami. Stacje radiowe, będące w ciągłym kontakcie z Media Click, przesyłają bieżące informacje o muzyce emitowanej przez 24 h/dobę. Kiedy klient złoży zamówienie Media Click określi czas oraz koszty dostarczenia przesyłki. Stacje radiowe otrzymywać będą udział finansowy ze sprzedaży płyt CD.

Reklama

Docelowo system, poprzez wykorzystanie urządzenia nawigacyjnego, pozwoli na składanie zamówień w restauracjach, kinach na parkingach oraz dokonywanie zakupów w najbliższym sklepie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: hala | Halo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy