Dobra sprzedaż nowego Opla Insignii

Mimo czarnych chmur zbierających się nad załogą brytyjskiej fabryki w Ellesmere Port przedstawiciele Opla mają powody do radości. W niespełna rok od rynkowego debiutu firma wyprodukowała już ponad 100 tys. egzemplarzy nowej Insignii.

Oficjalna premiera II generacji flagowego Opla odbyła się w marcu ubiegłego roku na salonie w Genewie. Pierwsze egzemplarze trafiły do nabywców przed wakacjami. Auto przypadło go gustu nie tylko kierowcom, ale i dziennikarzom. Samochód oferowany w trzech wersjach nadwoziowych (Grand Sport - limuzyna, Sports Tourer - kombi oraz Country Tourer - podwyższone kombi z napędem na obie osie) zwyciężył w wielu branżowych testach porównawczych przeprowadzonych na kluczowych europejskich rynkach.

W Polsce ceny nowej Insignii startują od 91 900 zł. Tyle - w ofercie promocyjnej - zapłacić trzeba za sedana w podstawowej odmianie wyposażeniowej Enjoy napędzanego benzynowym silnikiem 1,5 l Turbo o mocy 140 KM. Za identycznie skonfigurowane kombi - odmianę Sports Tourer - zapłacimy co najmniej 95 900 zł.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy