5 milionów 206-tek
Peugeot poinformował, że z taśmy produkcyjnej zjechał właśnie pięciomilionowy egzemplarz modelu 206. Wynik ten osiągnięto w niespełna 7 lat - debiut tego samochodu miał miejsce 10 września 1998 roku.
Pięciomilionowy egzemplarz 206 został wyprodukowany w fabryce w Mulhouse, w wersji coupé - kabriolet 1.6 l HDi + FAP. Jest przeznaczony na rynek niemiecki, gdzie po raz szósty z rzędu Peugeot 206 został wybrany przez czytelników miesięcznika Auto Motor und Sport najlepszym małym samochodem importowanym.
Najlepiej sprzedającym się samochodem w historii Peugeota jest ciągle model 205. W latach 1983-1998 wyprodukowano 5 278 000 sztuk tych pojazdów. Oznacza to, że 205-tka już wkrótce zostanie zdetronizowana przez 206-tkę.
Od 2001 do 2004 roku sprzedawano rocznie ponad 800 000 egzemplarzy dwieścieszóstki.
W zeszłym roku model ten sprzedawany był w 145 krajach na całym świecie, a aż 82 procent produkcji trafiało na eksport.
Najlepiej sprzedający się samochód w Europie w latach 2001-2003, 206 pozostaje do dziś pierwszym modelem pod względem ilości rejestracji w swoim segmencie. Poza tym jest europejskim liderem po względem ilości sprzedaży w wersji diesla w kategorii małych aut.
Obecnie, blisko 3,5 miliona dwieścieszóstek przemierza drogi Europy Zachodniej. Francja z ponad 1,1 milionem rejestracji pozostaje pierwszym rynkiem dla modelu 206, za nią plasuje się Wielka Brytania (540 000), następnie Włochy (465 000), Hiszpania (400 000) i Niemcy (331 000) będące również pierwszym rynkiem zbytu dla 206 CC, której sprzedano łącznie do tej pory 300 000 egzemplarzy.
Na polskim rynku nabywców znalazło blisko 70 000 sztuk modelu 206.
Dwieścieszóstka jest produkowana w ilości 3 100 sztuk dziennie w sześciu fabrykach na świecie (Mulhouse, Poissy, Ryton, Iran) i w dwóch fabrykach w Ameryce Południowej (Porto Real w Brazylii i Buenos Aires w Argentynie).
Do sukcesu handlowego 206 przyczynił się również sport. Peugeoty 206 WRC zdobyły tytuły rajdowego mistrza świata konstruktorów w latach 2000, 2001 i 2002, a w latach 2000 i 2002 tytuły te zostały połączone z tytułem Mistrza Świata Markusa Gronholma.
W polskim sporcie samochodowym model Peugeot 206 uczestniczy czynnie od sześciu lat. 206-ka WRC zdobyła tytuł wicemistrza Polski w 2001 roku, rok później została mistrzem Polski w klasyfikacji generalnej.
Poza tym, od sześciu lat rozgrywany jest w Polsce Rajd Młodych z udziałem modelu 206, a od czterech lat liczne załogi Pucharu Peugeot 206 ożywiają Samochodowe Rajdowe Mistrzostwa Polski. Nie należy też zapominać o 206 Super 1 600, która pojawiła się w Polsce dwa lata temu i stanęła na najwyższym podium w swojej klasie.
W bieżącym roku dwie 206 Super 1 600 walczą o tytuły w swojej klasie i w klasyfikacji generalnej.