VW golf plus

VW golf plus po liftingu
VW golf plus po liftinguInformacja prasowa (moto)

Już za kilka dni do polskich salonów trafi kolejne, odświeżone wcielenie golfa.

Tym razem głęboki lifting postanowiono zafundować rodzinnemu minivanowi o nazwie golf plus. Chociaż ten model nie cieszy się tak dużą popularnością, jak chociażby francuska konkurencja, w ciągu trzech lat znalazł on w Europie 500 tysięcy nabywców. Pod względem wizualnym nowy plus nawiązuje do wprowadzonego niedawno golfa, nazywanego przez Niemców szóstą generacją.

Informacja prasowa (moto)

Podobieństwa dostrzegalne są głównie w przedniej części nadwozia - zmieniono m.in. kształt reflektorów. Nową formę otrzymał także tylny zderzak i relingi dachowe. Wnętrze potraktowano w równie spokojny sposób. Zmieniły się jedynie materiały tapicerki, zegary, kierownica oraz panel sterowania automatyczną klimatyzacją.

Informacja prasowa (moto)

Golf plus będzie dostępny z pięcioma silnikami benzynowymi (59 kW/80 KM do 118 kW/160 KM) i czterema nowymi silnikami wysokoprężnymi (66 kW/90 KM do 103 kW/140 KM). Z wyjątkiem najsłabszych jednostek wszystkie mogą być połączone z 6- lub 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG. Klasyczna przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydrokinetycznym nie jest już dostępna.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas