Volkswagen Caddy wchodzi na rynek. Na początek w Polsce!

Volkswagen Caddy
Volkswagen CaddyInformacja prasowa (moto)
Volkswagen Caddy
Volkswagen CaddyInformacja prasowa (moto)
Volkswagen Caddy
Volkswagen CaddyInformacja prasowa (moto)
Volkswagen Caddy
Volkswagen CaddyInformacja prasowa (moto)

Volkswagen Caddy 2020 z deską od... golfa. Zdjęcia

Nowością, użytą po raz pierwszy w silnikach TDI o mocy wyjściowej od 55 kW/75 KM do 90 kW/122 KM, jest nowy system Twindosing. Dzięki dwóm katalizatorom SCR, a więc podwójnemu wtryskowi AdBlue, poziom emisji tlenków azotu (NOx) jest znacznie niższy w porównaniu z poprzednim modelem, co sprawia, że silniki TDI Caddy należą do najczystszych jednostek wysokoprężnych na świecie.
Nowością, użytą po raz pierwszy w silnikach TDI o mocy wyjściowej od 55 kW/75 KM do 90 kW/122 KM, jest nowy system Twindosing. Dzięki dwóm katalizatorom SCR, a więc podwójnemu wtryskowi AdBlue, poziom emisji tlenków azotu (NOx) jest znacznie niższy w porównaniu z poprzednim modelem, co sprawia, że silniki TDI Caddy należą do najczystszych jednostek wysokoprężnych na świecie.INTERIA.PL
Nowe rozwiązania techniczne układów napędowych mają wyraźnie pozytywny wpływ zarówno na ekologię, jak i na ekonomię: w zależności od wersji silnika, przewidywane zużycie paliwa przez Caddy jest do dwunastu procent niższe niż w poprzednim modelu.
Nowe rozwiązania techniczne układów napędowych mają wyraźnie pozytywny wpływ zarówno na ekologię, jak i na ekonomię: w zależności od wersji silnika, przewidywane zużycie paliwa przez Caddy jest do dwunastu procent niższe niż w poprzednim modelu.INTERIA.PL
Nowy Caddy pojawi się - podobnie jak jego poprzednik – w różnych wersjach nadwozia: jako furgon, kombi i wielu wersjach samochodu osobowego. Nazewnictwo linii wersji osobowych zostało zmienione: model bazowy będzie się teraz nazywał ‘Caddy’, wersja wyższa specyfikacji to ‘Life’ i w końcu wersja premium to ‘Style’. Wszystkie nowe wersje są lepiej wyposażone niż wersje modelu poprzedniego.
Nowy Caddy pojawi się - podobnie jak jego poprzednik – w różnych wersjach nadwozia: jako furgon, kombi i wielu wersjach samochodu osobowego. Nazewnictwo linii wersji osobowych zostało zmienione: model bazowy będzie się teraz nazywał ‘Caddy’, wersja wyższa specyfikacji to ‘Life’ i w końcu wersja premium to ‘Style’. Wszystkie nowe wersje są lepiej wyposażone niż wersje modelu poprzedniego.INTERIA.PL
Równie wydajne i zrównoważone środowiskowo są: turbodoładowany silnik benzynowy TSI o mocy 84 kW/116 KM oraz doładowany silnik na gaz ziemny TGI.
Równie wydajne i zrównoważone środowiskowo są: turbodoładowany silnik benzynowy TSI o mocy 84 kW/116 KM oraz doładowany silnik na gaz ziemny TGI. INTERIA.PL
Może być samochodem dostawczym, autem do przewozu osób, rodzinnym vanem lub kamperem o nieograniczonych możliwościach: Caddy. Jak dotąd wyprodukowano go w liczbie ponad trzech milionów egzemplarzy. Teraz Volkswagen Samochody Dostawcze odkrywa przed światem piątą generację Caddy.
Może być samochodem dostawczym, autem do przewozu osób, rodzinnym vanem lub kamperem o nieograniczonych możliwościach: Caddy. Jak dotąd wyprodukowano go w liczbie ponad trzech milionów egzemplarzy. Teraz Volkswagen Samochody Dostawcze odkrywa przed światem piątą generację Caddy. INTERIA.PL
Caddy zyskał kilka nowych cech. Należą do nich opcjonalna funkcja domykania odsuwanych bocznych drzwi i pokrywy bagażnika oraz również opcjonalny, rozciągający się nad pierwszym i nad drugim rzędem siedzeń szklany dach panoramiczny o powierzchni 1,4 m2. Nowością są także nowe, 18-calowe felgi aluminiowe oraz montowane standardowo w najwyższych wersjach wyposażenia reflektory diodowe i diodowe światła tylne. Po raz pierwszy w tym modelu pojawia się też bezkluczykowy dostęp, zapłon i zamykanie pojazdu (Keyless Access – w skrócie Kessy) oraz cyfrowy kokpit „Digital Cockpit”.
Caddy zyskał kilka nowych cech. Należą do nich opcjonalna funkcja domykania odsuwanych bocznych drzwi i pokrywy bagażnika oraz również opcjonalny, rozciągający się nad pierwszym i nad drugim rzędem siedzeń szklany dach panoramiczny o powierzchni 1,4 m2. Nowością są także nowe, 18-calowe felgi aluminiowe oraz montowane standardowo w najwyższych wersjach wyposażenia reflektory diodowe i diodowe światła tylne. Po raz pierwszy w tym modelu pojawia się też bezkluczykowy dostęp, zapłon i zamykanie pojazdu (Keyless Access – w skrócie Kessy) oraz cyfrowy kokpit „Digital Cockpit”.INTERIA.PL
Kolejna nowość w Caddy: cyfrowe powierzchnie dotykowe dla funkcji świateł, widoku, systemu audio i funkcji menu. Obrotowy przełącznik świateł spełnił już swoje historyczne zadanie, a jego rolę przejmuje teraz układ dotykowych przycisków Light & Sight po lewej stronie kierownicy. Za pomocą przycisków bezpośredniego dostępu można bardzo szybko i łatwo dotrzeć do różnych pozycji menu głównego systemu obsługi. Ponadto, diodowe oświetlenie wewnętrzne, ergonomiczne fotele i zasilanie zewnętrznych urządzeń napięciem 230 V, uprzyjemniają każdą podróż. Kolejną nowinką jest wentylacja dachowa usprawniająca działanie klimatyzacji oraz szybsza wentylacja stacjonarna z tyłu.
Kolejna nowość w Caddy: cyfrowe powierzchnie dotykowe dla funkcji świateł, widoku, systemu audio i funkcji menu. Obrotowy przełącznik świateł spełnił już swoje historyczne zadanie, a jego rolę przejmuje teraz układ dotykowych przycisków Light & Sight po lewej stronie kierownicy. Za pomocą przycisków bezpośredniego dostępu można bardzo szybko i łatwo dotrzeć do różnych pozycji menu głównego systemu obsługi. Ponadto, diodowe oświetlenie wewnętrzne, ergonomiczne fotele i zasilanie zewnętrznych urządzeń napięciem 230 V, uprzyjemniają każdą podróż. Kolejną nowinką jest wentylacja dachowa usprawniająca działanie klimatyzacji oraz szybsza wentylacja stacjonarna z tyłu.INTERIA.PL
Wskaźniki i elementy obsługi zostały gruntownie przeprojektowane. Nowy, cyfrowy kokpit ‘Digital Cockpit’ (opcjonalny, w pełni cyfrowy zestaw zegarów i wskaźników) oraz radio i infotainment (wyświetlacze o przekątnej od 6,5 do 10 cali), składają się na interaktywne interfejsy systemu dostępnego zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażera na przednim fotelu. Połączenie cyfrowego kokpitu i najwyższego stopnia rozbudowy systemu nawigacji z 10-calowym wyświetlaczem, tworzy nowy, w pełni cyfrowy krajobraz wskaźników i elementów obsługi, czyli ‘Invision Cockpit’. Za pośrednictwem jednostki komunikacyjnej online (OCU) ze zintegrowanym systemem eSIM, systemy infotainment mają dostęp do mobilnych usług i funkcji online "Volkswagen We", co oznacza, że nowy Caddy jest zawsze podłączony do sieci.
Wskaźniki i elementy obsługi zostały gruntownie przeprojektowane. Nowy, cyfrowy kokpit ‘Digital Cockpit’ (opcjonalny, w pełni cyfrowy zestaw zegarów i wskaźników) oraz radio i infotainment (wyświetlacze o przekątnej od 6,5 do 10 cali), składają się na interaktywne interfejsy systemu dostępnego zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażera na przednim fotelu. Połączenie cyfrowego kokpitu i najwyższego stopnia rozbudowy systemu nawigacji z 10-calowym wyświetlaczem, tworzy nowy, w pełni cyfrowy krajobraz wskaźników i elementów obsługi, czyli ‘Invision Cockpit’. Za pośrednictwem jednostki komunikacyjnej online (OCU) ze zintegrowanym systemem eSIM, systemy infotainment mają dostęp do mobilnych usług i funkcji online "Volkswagen We", co oznacza, że nowy Caddy jest zawsze podłączony do sieci.INTERIA.PL
Sześć z dziewiętnastu systemów wsparcia kierowcy zamontowanych na pokładzie nowego Caddy to systemy zupełnie nowe. Jest wśród nich ‘Asystent Podróży – Travel Assist’, po raz pierwszy oferowany w samochodzie dostawczym i zapewniający wsparcie prowadzenia w pełnym zakresie osiąganych prędkości. System wspomagania jazdy jest aktywowany za pomocą kierownicy wielofunkcyjnej. W nowym Caddy znajdziemy również takie systemy jak: Trailer Assist – podobny do tego, który znajduje się w Crafterze asystent znacznie ułatwiający manewrowanie z przyczepą oraz asystent boczny – Side Assist – ze zintegrowanym systemem ostrzegania o ruchu za pojazdem Rear Traffic Alert. Funkcjonujące już wcześniej w Caddy systemy zostały teraz znacznie rozszerzone i zaktualizowane o nowe funkcje.
Sześć z dziewiętnastu systemów wsparcia kierowcy zamontowanych na pokładzie nowego Caddy to systemy zupełnie nowe. Jest wśród nich ‘Asystent Podróży – Travel Assist’, po raz pierwszy oferowany w samochodzie dostawczym i zapewniający wsparcie prowadzenia w pełnym zakresie osiąganych prędkości. System wspomagania jazdy jest aktywowany za pomocą kierownicy wielofunkcyjnej. W nowym Caddy znajdziemy również takie systemy jak: Trailer Assist – podobny do tego, który znajduje się w Crafterze asystent znacznie ułatwiający manewrowanie z przyczepą oraz asystent boczny – Side Assist – ze zintegrowanym systemem ostrzegania o ruchu za pojazdem Rear Traffic Alert. Funkcjonujące już wcześniej w Caddy systemy zostały teraz znacznie rozszerzone i zaktualizowane o nowe funkcje.INTERIA.PL
Bryła zewnętrzna została zaprojektowana zupełnie od nowa i nabrała sportowego charakteru. Jednocześnie zwiększyła się ilość miejsca we wnętrzu pojazdu. Caddy jest pojazdem uniwersalnym – „szwajcarskim scyzorykiem” wśród samochodów dostawczych i rodzinnych vanów.
Bryła zewnętrzna została zaprojektowana zupełnie od nowa i nabrała sportowego charakteru. Jednocześnie zwiększyła się ilość miejsca we wnętrzu pojazdu. Caddy jest pojazdem uniwersalnym – „szwajcarskim scyzorykiem” wśród samochodów dostawczych i rodzinnych vanów. INTERIA.PL
Każdy szczegół tego samochodu został zaprojektowany od nowa, a całość została zbudowana na modułowej platformie MQB
Każdy szczegół tego samochodu został zaprojektowany od nowa, a całość została zbudowana na modułowej platformie MQBINTERIA.PL
.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?