SEM DX7. Kupiłbyś takie auto?

Minęły już czasy, gdy chińskim klientom wystarczyło zaoferować praktyczny pojazd w przystępnej cenie. Obecnie dla nabywców z Kraju Środka równie ważna, co walory użytkowe stała się stylizacja.

SEM DX7
SEM DX7Informacja prasowa (moto)

Na trwającym salonie motoryzacyjnym w Szanghaju lokalny potentat - South East Motor - zaprezentował nowy model o nazwie DX7. Za wygląd karoserii średniej wielkości SUV-a odpowiadało słynne włoskie biuro stylistyczne - Pininfarina.

Auto reklamowane jest, jako "pierwszy chiński samochód z włoskim akcentem". Na tle klasowych rywali SEM DX7 wyróżnia się wyrazistymi liniami karoserii. Muskulatury nadają sylwetce wyraźnie zaznaczone nadkola czy nisko opadająca w tylnej części auta linia dachu.

Dane dotyczące technicznych aspektów budowy auta nie zostały opublikowane. Producent mówi jednak o elektronicznym systemie stabilizacji czy systemie automatycznego parkowania.

W tym miejscu warto przypomnieć, że Pininfarina wkrótce może przestać być włoskim domem projektowym. Daleko zaawansowane negocjacje w spawie nabycia marki prowadzi właśnie indyjski koncern Mahnindra.

SEM DX7Informacja prasowa (moto)
SEM DX7Informacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas