Porsche 911 sport classic
Czy porsche 911 może wydawać się za "zwykłe"?

W Stuttgarcie uznano najwyraźniej, że odpowiedź na to pytanie jest twierdząca, bowiem na salonie we Frankfurcie zadebiutuje limitowana seria 911-tki o nazwie sport classic.

Porsche 911 sport classic bazuje na tylnonapędowym porsche carrera S. Wersja limitowana charakteryzuje się stopniowanym dachem, zwiększonym rozstawem tylnych kół (o 44 mm) oraz specjalnym pakietem ospojlerowania - tylny spojler nawiązuje do spojlera zastosowanego w legendarnym porsche carrera RS z 1973 roku. Zmiany wizualne uzupełniają czarne, 19-calowe felgi.

Zmiany stylistyczne to nie wszystko - moc 3.8-litrowej jednostki napędowej wzrosła z 385 do 408 KM. Standardowe wyposażenie obejmuje natomiast ceramiczne hamulce oraz obniżone o 20 mm zawieszenie. Trakcję i przyjemność z jazdy zwiększa dyferencjał o ograniczonym poślizgu.
Sprzedaż porsche 911 sport classic rozpocznie się w styczniu. Niemiecka firma planuje wyprodukowanie 250 egzemplarzy tego pojazdu, który bez podatków będzie kosztował 169 300 euro.
Porsche 911 sport classic na filmie: