Polestar 2 po modernizacji. Napęd przedni zmienił się w tylny

Polestar 2 po modernizacji
Polestar 2 po modernizacjimateriały prasowe

Polestar 2 po modernizacji z napędem na tył a nie na przód

Polestar 2 po liftingu

Polestar 2 po liftingu
Polestar 2 po liftingumateriały prasowe
Polestar 2 po liftingu
Polestar 2 po liftingumateriały prasowe
Polestar 2 po liftingu
Polestar 2 po liftingumateriały prasowe
Polestar 2 po liftingu
Polestar 2 po liftingumateriały prasowe
Polestar 2 po liftingu
Polestar 2 po liftingumateriały prasowe
Polestar 2 po liftingu
Polestar 2 po liftingumateriały prasowe
Polestar 2 po liftingu
Polestar 2 po liftingumateriały prasowe
Polestar 2 po liftingu
Polestar 2 po liftingumateriały prasowe
Polestar 2 po modernizacji
Polestar 2 po modernizacjimateriały prasowe

Dwusilnikowy Polestar 2 ze znacznie większym zasięgiem

Polestar 2 po modernizacji
Polestar 2 po modernizacjimateriały prasowe

Pakiet Performance do Polestara 2

Polestar 2 po modernizacji. Jest lepiej więc i drożej

Moto Flesz - odcinek 74. Dlaczego elektryki nigdy nie będą tanieINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?