Peugeot 208 po liftingu już w Polsce. Cena 41 700 zł.
15 maja br. w salonach sprzedaży Peugeota pojawił się odświeżony model 208. Jakie zmiany zafundowali francuscy styliści popularnemu autu segmentu B?
Zgodnie z tradycją najwięcej zmian dostrzec można w obrębie pasa przedniego. Samochód otrzymał przestylizowane reflektory, inny jest też zintegrowany z osłoną chłodnicy zderzak (zmieniono m.in. kształty świateł przeciwmgłowych). Z tyłu pojawiły się nowe, wykonane w technologii 3D LED, lampy.
Przy okazji Francuzi zdecydowali się też na uzupełnienie palety barw karoserii. We wnętrzu pojawiło się skórzane koło kierownicy, nowe, dekoracyjne inkrustacje na desce rozdzielczej i zmodyfikowany, 7-calowy wyświetlacz systemu multimedialnego.
Model 208 można zamówić ze stylistycznym pakietem GT Line obejmującym m.in. lakierowany na czarny połysk grill i obudowy lamp przeciwmgłowych, 17-calowe aluminiowe felgi, chromowaną końcówkę wydechu czy sportowe fotele wykończone pół-skórzaną, czaro-czerwoną tapicerką. Pewne zmiany zaszły również pod maską. Łącznie klienci będą mieli do wyboru aż 11 wariantów napędowych.
Oferta obejmuje silnik 1.6 Blue HDI w wersjach 75, 100 i 120 KM oraz silniki benzynowe 1.0 o mocy 68 KM oraz 1.2 w wersji 82 lub 110 KM, a także 1.6 THP o mocy 165 lub 208 KM. Silnik 1.2 o mocy 82 KM może współpracować pięciostopniową skrzynia zautomatyzowaną, a wersja 110-konna tej jednostki może być parowana z sześciobiegowym automatem. Ponadto wersja 1.2 o mocy 82 KM będzie dostępna w wersji o obniżonym zużyciu paliwa (emisja CO2 poniżej 99 g/km, co w Europie oznacza dopłaty do zakupu).
Odświeżony Peugeot 208 w najtańszej wersji - 1,0 PureTech (68 KM) - kosztuje 41 700 zł. Najdroższa dostępna w Polsce wersja - 1,6 BlueHDi (100 KM) - to 71 800 zł.