Peugeot 208 po liftingu już w Polsce. Cena 41 700 zł.

15 maja br. w salonach sprzedaży Peugeota pojawił się odświeżony model 208. Jakie zmiany zafundowali francuscy styliści popularnemu autu segmentu B?

Peugeot 208
Peugeot 208Informacja prasowa (moto)

Zgodnie z tradycją najwięcej zmian dostrzec można w obrębie pasa przedniego. Samochód otrzymał przestylizowane reflektory, inny jest też zintegrowany z osłoną chłodnicy zderzak (zmieniono m.in. kształty świateł przeciwmgłowych). Z tyłu pojawiły się nowe, wykonane w technologii 3D LED, lampy.

Peugeot 208Informacja prasowa (moto)

Przy okazji Francuzi zdecydowali się też na uzupełnienie palety barw karoserii. We wnętrzu pojawiło się skórzane koło kierownicy, nowe, dekoracyjne inkrustacje na desce rozdzielczej i zmodyfikowany, 7-calowy wyświetlacz systemu multimedialnego.

Model 208 można zamówić ze stylistycznym pakietem GT Line obejmującym m.in. lakierowany na czarny połysk grill i obudowy lamp przeciwmgłowych, 17-calowe aluminiowe felgi, chromowaną końcówkę wydechu czy sportowe fotele wykończone pół-skórzaną, czaro-czerwoną tapicerką. Pewne zmiany zaszły również pod maską. Łącznie klienci będą mieli do wyboru aż 11 wariantów napędowych.

Peugeot 208Informacja prasowa (moto)

Oferta obejmuje silnik 1.6 Blue HDI w wersjach 75, 100 i 120 KM oraz silniki benzynowe 1.0 o mocy 68 KM oraz 1.2 w wersji 82 lub 110 KM, a także 1.6 THP o mocy 165 lub 208 KM. Silnik 1.2 o mocy 82 KM może współpracować pięciostopniową skrzynia zautomatyzowaną, a wersja 110-konna tej jednostki może być parowana z sześciobiegowym automatem. Ponadto wersja 1.2 o mocy 82 KM będzie dostępna w wersji o obniżonym zużyciu paliwa (emisja CO2 poniżej 99 g/km, co w Europie oznacza dopłaty do zakupu).

Odświeżony Peugeot 208 w najtańszej wersji  - 1,0 PureTech (68 KM)  -  kosztuje 41 700 zł.  Najdroższa dostępna w Polsce wersja  -  1,6 BlueHDi (100 KM)  - to  71 800 zł.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas