Peugeot 208 po liftingu. Co nowego we francuskim bestsellerze?

Michał Janiszyn

Michał Janiszyn

Peugeot E-208 po liftingu
Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe

Zobacz również:

    Zmiany stylistyczne Peugeota 208 i e-208

    Peugeot E-208 po liftingu
    Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
    Peugeot E-208 po liftingu
    Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe

    Zobacz również:

      Peugeot E-208 po liftingu
      Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe

      Wnętrze z nowymi multimediami

      Peugeot E-208 po liftingu
      Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe

      Zobacz również:

        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe

        Nowe silniki: elektryczny i dwa hybrydowe

        • standardowo ładowarka jednofazowa 7,4 kW
        • opcjonalnie ładowarka trójfazowa 11 kW
        • w mniej niż 25 minut (wymagana szybka ładowarka 100 kW)
        • 4 godziny 40 minut za pomocą ładowarki Wallbox (7,4 kW)
        • 11 godzin 10 minut ze wzmocnionego gniazdka (3,2 kW).

        Peugeot E-208 lifting 2023

        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe

        Gama silników benzynowych

        • PureTech 75: 3-cylindrowy silnik benzynowy 1.2 o mocy 75 KM, wyposażony w system Stop & Start, połączony z 5-biegową manualną skrzynią biegów.
        • PureTech 100: 3-cylindrowy silnik benzynowy 1.2 o mocy 100 KM, wyposażony w system Stop & Start, połączony z 6-biegową manualną skrzynią biegów

        Peugeot 208 i E-208 dostępny w trzech wersjach

        • Active - nowe potrójne światła LED z przodu i z tyłu, klimatyzacja manualna, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, elektrycznie sterowane lusterka boczne, system multimediów PEUGEOT i-Cockpit® z 10-calowym centralnym ekranem dotykowym, gniazdo USB-C z przodu.
        • Allure: to samo co w wersji ACTIVE wzbogacone o 16-calowe felgi aluminiowe "NOMA", grill przedni w kolorze nadwozia, przedni i tylny asystent parkowania, elektrycznie składane lusterka boczne, PEUGEOT i-Cockpit® z 10-calowym cyfrowym zestawem wskaźników, 10-calowy centralny ekran dotykowy HD, system multimedialny PEUGEOT i-Connect® z pełną łącznością ze smartfonem, 2 gniazda USB-C z przodu, 1 gniazdo USB-C i 1 gniazdo USB-A z tyłu
        • GT: wyposażenie wersji Allure wzbogacone o przednie reflektory Full LED, kamera cofania o wysokiej rozdzielczości, bezkluczykowy dostęp i uruchamianie, sterowane oświetlenie Ambiente, 10-calowy cyfrowy zestaw wskaźników z wyświetlaczem 3D, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne z oświetleniem powitalnym, nadkola w kolorze błyszczącej czerni, logo GT 
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Peugeot E-208 po liftingu
        Peugeot E-208 po liftingumateriały prasowe
        Pędził Lamborghini po pasie awaryjnymPolicja