Nowe auto z gwarancją. Za 3125 dolarów!

Koncern Tata zaprezentował odświeżony model Nano, który otrzymał właśnie przydomek GenX. Co zmieniło się w aucie pretendującym do miana najtańszego samochodu świata?

Tata GenX Nano
Tata GenX NanoInformacja prasowa (moto)

Jak to zwykle przy okazji liftingów bywa, Nano otrzymało zmodyfikowany pas przedni. Inne są m.in. zderzak, osłona chłodnicy i reflektory (przydymione). Wprawne oko dostrzeże również nowy spoiler wieńczący tylną klapę. Zmiany we wnętrzu ograniczyły się w zasadzie do nowego wzoru kierownicy i tapicerki foteli.

Tata GenX Nano

Tata GenX Nano 
Tata GenX Nano 
Tata GenX Nano 
Tata GenX Nano 
Tata GenX Nano 
Tata GenX Nano 
Tata GenX Nano 
Tata GenX Nano 
Tata GenX Nano 
Tata GenX Nano 
Tata GenX Nano 
Tata GenX Nano 

Samochód oferowany będzie w pięciu wersjach wyposażeniowych. Trzy podstawowe: XE, XM i XT wyposażone są w ręczną skrzynię biegów. Dwie topowe - XMA i XTA - standardowo sprzęgane są ze zautomatyzowaną przekładnią Easy Shift. W takiej konfiguracji standardem staje się również elektryczne wspomaganie kierownicy i większy - mieszczący 24 litry - zbiornik paliwa. W kabinie znajdziemy takie udogodnienia, jak Bluetooth, oraz zestaw audio wyposażony w złącza USB czy AUX.

Źródłem napędu pozostał dwucylindrowy, benzynowy silnik o pojemności 0,6 l. Jednostka rozwija moc 38 KM (przy 5500 obr./min) i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 51 Nm. Odmiany z ręczną przekładnią zużywają średnio około 4,2 l/100 km. Wersje ze zautomatyzowaną skrzynią - przynajmniej wg producenta - spalają średnio 4,0 l/100 km.

Sprzedaż Taty Nano GenX na rodzimym, indyjskim rynku, właśnie się rozpoczyna. Bazowa wersja - XE - wyceniona została na 199 tys. rupii, czyli około 3 125 dolarów.

Tata GenX NanoInformacja prasowa (moto)
Tata GenX NanoInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas