Nissan invitation. Czy tak będzie wyglądał nowy note?

Jednym z ważniejszych pojazdów na genewskim stoisku firmy Nissan był prototyp samochodu segmentu B o nazwie invitation.

Nissan invitation
Nissan invitationINTERIA.PL

Genewa 2012

Lamborghini Aventador Jinteria.pl
Ferrari F12 Berlinettainteria.pl
Maybachinteria.pl
Rover Evoque Cabrio conceptinteria.pl
Nissan "zaproszenie"interia.pl
Rinspeed concept carinteria.pl
Rinspeed concept carinteria.pl
Rolls Royceinteria.pl
Renault Twizyinteria.pl
Peugeot 4008interia.pl
Volvo V40interia.pl
Peugeot 208interia.pl
Peugeot 208interia.pl
Maserati GranTurismo Sportinteria.pl
Maserati GranTurismo Sportinteria.pl
Fisker Karma hybridinteria.pl
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesseinteria.pl
Volkswagen Cross Coupe hybrid concept carinteria.pl
Giugiaro Brivido Conceptinteria.pl
Opel Mokkainteria.pl
Ford B-Maxinteria.pl
Aston Martininteria.pl
Citroen Berlingointeria.pl
Bentley EXP 9 F concept carinteria.pl
Lamborghini Aventador Jinteria.pl
Bentley EXP 9 F concept carinteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesseinteria.pl
Chevrolet volt. Samochód Roku 2012. W Genewie "tankował" go ...amerykański policjantinteria.pl
Prototyp Vredesteininteria.pl
Prototyp Vredesteininteria.pl
Prototyp Vredesteininteria.pl
Nowe mitsubishi outlanderinteria.pl
Nowe mitsubishi outlanderinteria.pl
Dacia lodgyinteria.pl
Dacia lodgyinteria.pl
Dacia lodgyinteria.pl
Hybrydowy yaris, premiera Toyoty w Genewieinteria.pl
Hybrydowy yarisinteria.pl
Hybrydowy yarisinteria.pl
Lancia flaviainteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Ferrari F12interia.pl
Ferrari F12interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
Elektryczny smart brabusinteria.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Nowe volvo S40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
Prototyp Nissana invitationinteria.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl

Chociaż auto oficjalnie nie jest pojazdem produkcyjnym, z dużą dozą prawdopodobieństwa przypuszczać można, że tak właśnie wyglądać będzie kolejna generacja nissana note.

Od debiutu tego popularnego auta mija w tym roku równe sześć lat, czyli dokładnie tyle, ile wynosi średnia długość cyklu produkcyjnego współczesnego pojazdu tej klasy...

Informacje na temat technicznych aspektów budowy modelu invitation są okrojone. Wiadomo, że pojazd zbudowany został w oparciu o nową płytę podłogową oznaczoną symbolem V, którą wykorzystuje również nissan micra. W przednim zawieszeniu auta pracują kolumny McPhersona, z tyłu - zapewne dla obniżenia kosztów produkcji - zastosowano klasyczną belkę skrętną.

INTERIA.PL

Koncepcyjny invitation mierzy 4 150 mm długości, 1 740 mm szerokości i 1 470 mm wysokości. Auto jest więc o 67 mm krótsze, 49 mm szersze i o 80 mm niższe niż note.

INTERIA.PL

Zbudowany w oparciu o prototyp model produkcyjny może pojawić się w salonach japońskiej marki już w przyszłym roku. Samochód będzie produkowany w Europie, w fabryce Nissana w angielskim Sunderland.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas