Lexus LC 500 Convertible zaprezentowany

Długo oczekiwany Lexus LC 500 z nadwoziem kabriolet zadebiutował 19 listopada na targach motoryzacyjnych w Los Angeles. Samochód można obejrzeć na stoisku Lexusa na Los Angeles Auto Show do 1 grudnia 2019 roku.

Lexus LC 500 Convertible
Lexus LC 500 ConvertibleINTERIA.PL
Lexus LC 500 ConvertibleINTERIA.PL

Aby utrzymać sylwetkę samochodu po otwarciu dachu, jego konstrukcja po złożeniu jest chowana pod zintegrowaną pokrywą. Czterowarstwowy, miękki dach został tak zaprojektowany, aby zachować opadającą linię coupe, a jego konstrukcja wspierająca nie jest widoczna spod materiału. Faktura tkaniny została tak dobrana, aby zapewnić optymalne napięcie bez zagnieceń oraz bardzo dobrą izolację od hałasów. Linia pokrywy bagażnika została uniesiona i poszerzona, by stworzyć dynamiczną bryłę widzianą od boku i podkreślić nisko położony środek ciężkości. Dach można otwierać i zamykać również podczas jazdy z prędkością do 50 km/h, zaś animacja wyświetlana na ekranie pomiędzy zegarami pozwala kierowcy obserwować pozycję dachu bez odwracania głowy. Dach otwiera się w 15 sekund, a zamyka w 16 sekund.

Lexus LC 500 ConvertibleINTERIA.PL

Nowy LC Convertible został tak zaprojektowany, aby szum wiatru podczas jazdy nie zagłuszał rozmów między podróżnymi. Projektując górną linię boku oraz tył auta, twórcy modelu skupili się na przepływie powietrza, który za pomocą owiewki jest kierowany z dala od wnętrza, aby uzyskać niski poziom hałasu w kabinie. Wnętrze zdobią stopniowane pikowania i perforacje w górnej części foteli oraz logo "L" z tyłu zagłówków.

Technologia Active Noise Control razem z technikami izolacji i pochłaniania dźwięku ogranicza nieprzyjemne hałasy. System audio wiernie odtwarza oryginalne brzmienie każdego instrumentu, głosu i otoczenia, w którym muzyka została nagrana. Co więcej, charakterystyka ustawień systemu audio automatycznie się zmienia w zależności od sytuacji.

Lexus LC 500 ConvertibleInformacja prasowa (moto)

Lexus Climate Concierge automatycznie dostosowuje pracę klimatyzacji oraz podgrzewania foteli, okolic szyi i kierownicy, zależnie od tego, czy dach jest złożony czy nie.

Lexus LC 500 Convertible 

Dzięki strategicznemu umiejscowieniu i kształtowi rozpórki tylnego zawieszenia została znacząco zwiększona sztywność struktury samochodu. Rozpórka jest wykonana z odlewu aluminium, aby zminimalizować dodatkową masę, a sportowe amortyzatory są tak zestrojone, aby zapewnić wysoki komfort jazdy. Kolejne rozpórki wykonane z magnezu i aluminium są umieszczone także w innych miejscach, zwiększając sztywność nadwozia.

Lexus LC 500 Convertible

. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 

Wolnossący silnik V8 o pojemności 5 l jest sparowany z 10-stopniową, automatyczną skrzynią DirectShift. Aby silnik V8 Lexusa LC 500 Convertible sprawiał jeszcze więcej przyjemności podczas jazdy z opuszczonym dachem, generator akustyczny transmituje dźwięk silnika do wnętrza, zaś zawór wydechowy dodatkowo wzmacnia brzmienie silnika.

Lexus LC 500 ConvertibleINTERIA.PL

Lexus LC 500 Convertible ma długość 4760 mm, szerokość 1920 mm wysokość 1350 mm. Odległość między osiami wynosi 2870 mm.  Nowy model zadebiutuje w salonach latem 2020 roku.

Los Angeles Auto Show 2019 na zdjęciach

Kia SeltosINTERIA.PL
Kia SeltosINTERIA.PL
Kia SeltosINTERIA.PL
Honda CR-VINTERIA.PL
Porsche TaycanINTERIA.PL
Honda CR-VINTERIA.PL
Pagani ZondaINTERIA.PL
Porsche TaycanINTERIA.PL
Porsche Taycan INTERIA.PL
Karma Revero GTSINTERIA.PL
Mercedes GLEINTERIA.PL
Kia HabaniroINTERIA.PL
Alfa Romeo GiuliaINTERIA.PL
Ford Mustang Mach-eINTERIA.PL
Infiniti QS InspirationINTERIA.PL
Mazda 3 TCRINTERIA.PL
Cadillac XT6INTERIA.PL
Fiat 500INTERIA.PL
Mazda 3 TCRINTERIA.PL
Audi e-tron SportbackINTERIA.PL
Lexus LC 500 ConvertibleINTERIA.PL
Jeep WranglerINTERIA.PL
LincolnINTERIA.PL
Alfa Romeo GiuliaINTERIA.PL
Audi e-tron SportbackINTERIA.PL
Alfa Romeo GiuliaINTERIA.PL
Toyota GR SupraINTERIA.PL
Alfa RomeoINTERIA.PL
Toyota GR SupraINTERIA.PL
Hyundai IoniqINTERIA.PL
Kia HabaniroINTERIA.PL
Toyota Camry AWDINTERIA.PL
Chevrolet CorvetteINTERIA.PL
Alfa Romeo TonaleINTERIA.PL
Jeep GladiatorINTERIA.PL
Karma SC2INTERIA.PL
Kia HabaniroINTERIA.PL
Mercedes-AMG GLE 53 CoupeINTERIA.PL
Lexus LC 500 ConvertibleINTERIA.PL
Lexus LF-30INTERIA.PL
Lexus LF-30INTERIA.PL
Karma SC2INTERIA.PL
Jeep WranglerINTERIA.PL
Nissan VersaINTERIA.PL
Jeep WranglerINTERIA.PL
Karma SC2INTERIA.PL
Alfa Romeo StelvioINTERIA.PL
Fiat 500INTERIA.PL
Volkswagen ID. Space VizzionINTERIA.PL
Lexus LC 500 ConvertibleINTERIA.PL
Infiniti QS InspirationINTERIA.PL
Jeep GladiatorINTERIA.PL
Jeep GladiatorINTERIA.PL
.INTERIA.PL
.INTERIA.PL
.INTERIA.PL
Jeep GladiatorINTERIA.PL
Lexus LC 500 ConvertibleINTERIA.PL
Subaru BRZ i ImprezaINTERIA.PL
Lexus LF-30INTERIA.PL
Mercedes GLEINTERIA.PL
Volkswagen ID. Space VizzionINTERIA.PL
Lexus LC 500 ConvertibleINTERIA.PL
Karma Revero GTSINTERIA.PL
Alfa Romeo TonaleINTERIA.PL
Fiat 500XINTERIA.PL
Lexus LF-30INTERIA.PL
Volkswagen ID. Space VizzionINTERIA.PL
Ford Mustang Mach-eINTERIA.PL
Hyundai IoniqINTERIA.PL
Alfa Romeo TonaleINTERIA.PL
Nissan SentraINTERIA.PL
Lexus LF-30INTERIA.PL
Toyota TacomaINTERIA.PL
Ford Mustang Mach-eINTERIA.PL
Toyota GR SupraINTERIA.PL
Mercedes GLEINTERIA.PL
Jeep GladiatorINTERIA.PL
Lexus LF-30INTERIA.PL
Ford Mustang Mach-eINTERIA.PL
Ford MustangINTERIA.PL
Karma SC2INTERIA.PL
Chevrolet CorvetteINTERIA.PL
Audi e-tron SportbackINTERIA.PL
Toyota GR SupraINTERIA.PL
Toyota GR SupraINTERIA.PL
Kia TellurideINTERIA.PL
Volkswagen ID. Space VizzionINTERIA.PL
Nissan SentraINTERIA.PL
Kia TellurideINTERIA.PL
Cadillac CTS-VINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas