Genesis G90 przeszedł modernizację

Flagowy model luksusowej marki należącej do Hyundaia miał swoją premierę na prezentacji w Seulu.

Genesis G90
Genesis G90Informacja prasowa (moto)

Koreańczycy zafundowali modelowi G90 dość gruntowny face lifting. Zupełnie nowy jest na przykład pas przedni z wielkim, zwężającym się ku dołowi grillem oraz reflektory, przypominające trochę te z nowych Volvo. Podłużny klosz przedzielony jest na pół poziomym paskiem, który wychodzi poza jego obręb.

Również tył wygląda jak wzięty z kolejnej generacji modelu - dość klasyczne światła zastąpiono podwójnymi pasami świetlnymi, których jedna para łączy się w całość, przecinając klapę bagażnika. Niewątpliwą ciekawostką są 19-calowe obręcze, które mają redukować odgłosy toczenia się kół.

System aktywnej redukcji hałasu w kabinie to kolejna nowość, która ma zapewnić jeszcze większą przyjemność z jazdy Genesisem G90. Producent zastosował w nim również nowy system multimedialny z 12,3-calowym ekranem. Pozostałe zmiany to nieco inne nawiewy oraz więcej możliwości wyboru materiałów do wykończenia wnętrza.

Genesis G90Informacja prasowa (moto)

Na listę standardowego wyposażenia G90 trafił asystent pasa ruchu, system wykrywający ryzyko kolizji z przodu oraz z tyłu, a także ostrzegający o innych pojazdach podczas wysiadania. Z kolei układ klimatyzacji automatycznie reaguje teraz na zanieczyszczenie powietrza i odpowiednio steruje obiegiem.

Genesis G90

. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 

Pod maską G90 znajdziemy dobrze znane silniki - 3.8 (315 KM), 3.3T (370 KM) oraz 5.0 (425 KM). Odświeżona limuzyna Genesisa zadebiutuje najpierw w Korei, a na początku przyszłego roku będzie sukcesywnie wprowadzana na kolejne rynki.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas