"Cywilna" rajdówka
Rajdowe sukcesy samochodów Suzuki Ignis, startujących w Mistrzostwach Świata w kategorii Junior WRC, stały się inspiracją do wprowadzenia na rynek "cywilnej" wersji wyczynowego auta.

Mały Ignis Sport zaprojektowany został z myślą o klientach preferujących auta o sportowym charakterze.
Mocny, 1.5 litrowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy silnik o mocy 80 kW (110 KM) przy 6500 obr/min zapewnia, ważącemu raptem 935 kg, Ignisowi doskonałe przyspieszenia: 0-100 km/h - 8,9 sek; 0-400 m w 16,5 sek.

Aby zapewnić prowadzącemu Ignisa maximum bezpieczeństwa i pewności prowadzenia zawieszenie obniżono o 20 mm i odpowiednio usztywniono. Sportową wersję zaopatrzono w większe, 15-to calowe koła co z kolei pozwoliło na zastosowanie większych tarcz hamulcowych, zarówno z przodu jak i z tyłu. We wnętrzu auta zamontowano sportowe fotele, opracowane przez znaną firmę Recaro, zapewniające doskonały komfort jazdy i odpowiednie trzymanie boczne. Sportowy klimat wewnątrz auta uzupełnia skórzana kierownica, dźwignia zmiany biegów i wykładziny imitujące włókno węglowe.