C1 po liftingu
Trzy lata po premierze Citroen zdecydował się poddać lekkiemu liftingowi swój najmniejszy model, czyli C1.

Jak to zwykle bywa w takich przypadkach, skupiono się głównie na przedniej części nadwozia. Samochód otrzymał nowy zderzak, w oczy rzuca jednak głównie zmieniony kształt osłony chłodnicy wraz z chromowanym paskiem.

Ponadto w gamie pojawią się dwa nowe kolory - szary i niebieski, a także nowe wzory wykończenia wnętrza.
Niewielkim modyfikacjom poddano również pochodzący od Toyoty silnik. Jednostka napędowa o pojemności jednego litra spala teraz średnio 4.5 l benzyny na 100 km, co oznacza, że emisja spalin spadła ze 109 do 106 gramów na kilometr... To bardzo istotne, prawda?
Citroen C1 produkowany jest w Czechach, w fabryce w Kolinie. W tych samych zakładają powstają bliźniacze peugeot 107 i toyota aygo.