BMW 4 Coupe oficjalnie!

BMW zaprezentowało właśnie produkcyjną wersję nowego modelu - BMW 4 Coupe, który zastąpić ma w ofercie niemieckiej marki "Trójkę" Coupe.

article cover
Informacja prasowa (moto)

W porównaniu do koncepcyjnej wersji, która debiutowała pod koniec zeszłego roku, auto różni się jedynie szczegółami. Delikatnie przemodelowano kształty świateł, odrobinę zmodyfikowano też wygląd zderzaków.

Informacja prasowa (moto)

Jak przystało na BMW główny nacisk położono na osiągi i prowadzenie. Auto ma większy rozstaw osi niż w przypadku BMW serii 3 Coupe, a dzięki zmianom w zawieszeniu udało się sprawić, by środek ciężkości znajdował się niespełna 50 cm nad ziemią. Inżynierowie z Bawarii dołożyli też wszelkich starań, by uzyskać optymalne rozłożenie masy. W przypadku BMW 4 Coupe na każdą z osi przypada dokładnie po 50 proc. ciężaru auta.

W momencie debiutu nabywcy będą mieli do wyboru trzy jednostki napędowe - dwie benzynowe i jedną wysokoprężną. Topowa odmiana z sześciocylindrowym, rzędowym silnikiem o mocy 306 KM, oznaczona została symbolem 435i Coupe. Czterocylindrowy silnik benzynowy - 428i Coupe - rozwija 245 KM. Najsłabsza jednostka w ofercie - czterocylindrowy diesel noszący oznaczenie 420d - oferuje moc 184 KM. Wszystkie jednostki korzystają z technologii TwinPower Turbo.

Standardowo moc przenoszona jest na koła tylnej osi za pośrednictwem sześciostopniowej, ręcznej skrzyni biegów. Opcjonalnie auto będzie można zamówić z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią wyposażoną w tryb ręcznej zmiany przełożeń i łopatki przy kierownicy.

Informacja prasowa (moto)

Wnętrze auta jest typowe dla BMW - konsola środkowa została nieznacznie zwrócona w stronę kierowcy. Tylną kanapę wyprofilowano tak, by przypominała dwa niezależne fotele.

Nowe BMW 4 Coupe zadebiutuje oficjalnie we wrześniu - na salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie. Wtedy również poznamy ceny auta. Pierwsze samochody trafią do klientów jeszcze w tym roku.

Informacja prasowa (moto)
Informacja prasowa (moto)
Informacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas