Bardziej ekstremalne BMW M3 CS

1200 szczęśliwców wkrótce będzie mogło stać się właścicielami nowej, limitowanej serii BMW M3 CS.

BMW M3 CS
BMW M3 CSInformacja prasowa (moto)

Limitowaną serię poznamy m.in. po zmodyfikowanym pasie przednim z ogromnym, trzyczęściowym, wlotem powietrza w zderzaku. Cechami szczególnymi są też: podwójne ożebrowanie "nerek", wykonane w całości w technologii LED reflektory główne, czy przemodelowana maska. Auto porusza się na obręczach ze stopów lekkich (z przodu 19, z tyłu 20 cali) uzbrojonych w opony Michelin Super Sport. Lista wyposażenia opcjonalnego obejmuje m.in. ceramiczne tarcze hamulcowe.

Podobnie, jak w M4 CS pod maską pracuje rzędowy, sześciocylindrowy motor o pojemności 3,0 l. Wykorzystująca technologię TwinPower Turbo oraz podwójny system VANOS jednostka generuje moc maksymalna 460 KM (przy 6250 obr./min) i osiąga szczytowy moment obrotowy 600 Nm w zakresie od 4000 do 5380 obr./min.

Auto oferowane będzie wyłącznie z dwusprzęgłową, siedmiostopniową przekładnią M DCT, która może być obsługiwana łopatkami montowanymi w kierownicy. Standard obejmuje m.in. aktywny tylny dyferencjał.

BMW M3 CSInformacja prasowa (moto)

BMW M4 CS przyspiesza do 100 km/h w 3,9 s i osiąga prędkość maksymalną 280 km/h. By kierowca mógł w pełni panować nad bestią z Bawarii w zawieszeniu zastosowano - wykonane z kutego aluminium - wahacze (niższa masa nieresorowana). Standardowo samochód wyposażony jest w aktywne amortyzatory Adaptive M. Geometrię zawieszenia zoptymalizowano pod kątem sportowej charakterystyki prowadzenia.

BMW M3 CSInformacja prasowa (moto)

Zamówienia na BMW M3 CS można będzie składać począwszy od stycznia. Produkcja ruszyć ma w marcu przyszłego roku. Ceny nowego modelu pozostają tajemnicą.

BMW M3 CSInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas