Auto Moto: Cudowny lek na korki?

Coraz więcej nawigacji samochodowych wyposażanych jest w programy, które mają pomagać omijać korki. Czy to rzeczywiście działa? Wielki test w realnych warunkach: 6000 km, 87 godzin jazdy, pięć aut, a na ich pokładach AutoMapa, Garmin, Mio, NaviExpert i TomTom.

Nowy numer Motoru
Nowy numer MotoruAuto Moto

A ponadto w najnowszym "Auto Moto":

GT86, czyli powrót do (sportowej) przeszłości

W gamie Toyoty, po latach posuchy, ponownie znalazł się model o sportowym zacięciu. Czy małe, zgrabne, tylnonapędowe coupe z silnikiem typu boxer ma szansę zawładnąć sercami poszukiwaczy mocnych wrażeń za kierownicą? Supertest Toyoty GT86.

Skarbonki na kołach

Ile naprawdę kosztuje użytkowanie samochodu - wliczając w to nie tylko paliwo, ale i serwis, naprawy, ubezpieczenia, a nawet utratę wartości? Szczegółowe wyliczenia dla 30 popularnych modeli z pięciu klas.

Ambitny maluch

150 lat po tym, jak Adam założył Opla, Opel przedstawia Adama. Miejskie prestiżowe auto, jedyne w osobowej gamie marki z męskim imieniem. Samochód, który niczego nie zastępuje, ale wszystko zmienia.

Nagroda dla cierpliwych

Aż dziewięć lat czekali miłośnicy kompaktowego Audi na nowy model. Cierpliwość została jednak nagrodzona. Pierwsze jazdy trzecią generacją A3 pokazały, że to przełomowe auto nie tylko w teorii, ale także w praktyce.

Trzech na jednego

Gdzie trzech się bije, tam czwarty korzysta? Wojna domowa na kompakty między Fordem, Oplem i Volkswagenem toczy się od zawsze, ale od czasu do czasu zagrożenie nadchodzi także z zewnątrz. Zwłaszcza gdy do boju wkracza nowy Civic. W porównaniu: Honda Civic 1.8 i-VTEC, Ford Focus 1.6 EcoBoost, Opel Astra 1.4 Turbo ECOTEC oraz Volkswagen Golf 1.4 TSI.

Na dwa fronty

Debiutant wśród kompaktowych SUV-ów - Mazda CX-5 - jest na tyle uniwersalnym autem, że może stanowić realne zagrożenie zarówno dla modeli marek popularnych, jak i tych prestiżowych. Tę pierwszą kategorię w porównaniu reprezentują Kia Sportage i Volkswagen Tiguan, drugą zaś - nieco mniejsze, ale podobnie wycenione modele premium: Audi Q3 oraz BMW X1. Jak z tak zróżnicowaną konkurencją poradził sobie nowy SUV Mazdy?

Dojrzałość w cenie

BMW M5 E34, Opel Lotus Omega i Mercedes E500 W124 wciąż zadziwiają - i to nie tylko osiągami. W artykule fascynująca opowieść o tych autach oraz praktyczne porady dla kupujących.

SUV-y napędzane adrenaliną

Z założenia mają być praktyczne, funkcjonalne i wszechstronne. Ale w przypadku opisywanego tercetu na tym lista zalet się nie kończy. Oto BMW X5 M, Mercedes ML 63 AMG i Porsche Cayenne Turbo. Samochody, które sprawdzą się i podczas rodzinnego wyjazdu, i jako bolidy do szaleństw na torze. Potrafią wszystko i (prawie) nie mają wad.

Te i wiele innych ciekawych artykułów w najnowszym "Auto Moto". Już w sprzedaży!

Auto Moto
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas