Alpina B7 xDrive. Takie mogłoby być BMW M7!

Alpina zaprezentowała model B7 xDrive. Jakie zmiany zafundowała standardowej "siódemce" od BMW firma Burkarda Bovensiepena?

Alpina B7 xDrive
Alpina B7 xDriveInformacja prasowa (moto)

Klienci będą mieli do wyboru dwa metalizowane kolory nadwozia: Alpina Blue i Alpina Green. Na tle standardowej serii 7 samochód wyróżnia się przeprojektowanym pasem przednim. Alpina B7 xDrive otrzymała m.in. nowe wloty powietrza i zderzak ze spoilerem. Model poznamy również po 20-calowych obręczach ze stopów lekkich z oponami Michelin Pilot Super Sport i wykonanym ze stali nierdzewnej układzie wydechowym. W oczy rzucają się też takie dodatki, jak np. lakierowane na niebiesko zaciski hamulcowe.

We wnętrzu znajdziemy m.in. obszytą skórą deskę rozdzielczą i kierownicę z kontrastowymi - niebieskimi i zielonymi - szwami nawiązującymi do zmieniającego się (w zależności od trybu jazdy) podświetlenia zegarów. Na konsolę środkową trafiły też dekoracyjne wstawki z prawdziwego drewna.

Standardowym wyposażeniem są m.in. podświetlane boczki drzwi, wyświetlacz HUD i kamera cofania. Lista obejmuje też chociażby pneumatyczne zawieszenie czy aktywne wspomaganie kierownicy o zmiennej sile i przełożeniu.

Źródłem napędu Alpiny B7 xDrive jest podwójnie doładowany, benzynowy V8 o pojemności 4,4 l. Jednostka generuje moc 600 KM i legitymuje się maksymalnym momentem obrotowym aż 800 Nm. Dzięki temu samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 3,6 s i osiąga prędkość maksymalną 310 km/h.

Alpina B7 xDriveInformacja prasowa (moto)
Alpina B7 xDriveInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas