370Z Nismo po kuracji odmładzającej

​Nissan poddał liftingowi flagową wersję modelu 370Z, czyli Nismo.

370Z Nismo
370Z NismoInformacja prasowa (moto)

Przedni zderzak został całkowicie przeprojektowany - zastosowano w nim większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed przednimi nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej w technologii LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, zaprojektowane na nowo nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek Nismo na obudowie bocznych lusterek.  Zmodernizowany 370Z Nismo jest wyposażony w 19‑calowe, czarno-srebrne aluminiowe felgi Rays o nowym wzorze.

W tylnej części samochodu przeprojektowano zderzak oraz spojler, nadając obydwu elementom kształt charakterystyczny dla sportowej stylistyki marki. Gruntowna modernizacja pakietu aerodynamicznego modelu 370Z Nismo obejmuje zastosowanie mniejszego tylnego spojlera, który współpracuje z nowym, przednim zderzakiem, zapewniając zdecydowanie większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami.

We wnętrzu znajdziemy skorupowe fotele Recaro o zwiększonej wytrzymałości i zmniejszonej masie. Dopełnieniem zmian jest wykonana z czerwono-czarnej skóry oraz Alcantary tapicerka siedzeń oraz podobne obszycie kierownicy.

370Z Nismo jest napędzany 344‑konnym, sześciocylindrowym silnikiem 3.7. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu osiąganemu przy niskich obrotach oraz bardzo dobrej elastyczności, model 370Z Nismo osiąga 100 km/h już po 5,2 sekundy.

370Z Nismo po liftingu

370Z Nismo po liftingu 
370Z Nismo po liftingu 
370Z Nismo po liftingu 
370Z Nismo po liftingu 
370Z Nismo po liftingu 
370Z Nismo po liftingu 
370Z Nismo po liftingu 
370Z Nismo po liftingu 
370Z Nismo po liftingu 
370Z Nismo po liftingu 
370Z Nismo po liftingu 
370Z Nismo po liftingu 

370Z Nismo jest dostępny wyłącznie w wersji coupe z ręczną, sześciobiegową skrzynią biegów. W ramach modernizacji wprowadzonych dla roku modelowego 2015, zastosowano w nim również liczne modernizacje układu zawieszenia. Komfort jazdy uległ poprawie dzięki zmienionej charakterystyce pracy tylnych sprężyn i amortyzatorów. Grubsza wykładzina wnętrza oraz specjalna wyściółka tylnych nadkoli dodatkowo obniżają poziom odczuwanego w kabinie hałasu.Podobnym zmianom (zawieszenie, wytłumienie, fotele) poddano klasyczne wersje Nissana 370Z.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas