360 koni mechanicznych w małym Mercedesie
360 koni mechanicznych pod maską. Przyspieszenie od zera do setki w 4,6 sekundy, Prędkość maksymalna, ograniczona elektronicznie - 250 km/godz.

Mnóstwo wyrafinowanych rozwiązań technicznych. Sportowa stylizacja. Rasowy charkot z wydechu przy mocnym naciśnięciu pedału gazu. Tak, to Mercedes A- klasa 45 AMG.



Superszybki kompakt z gwiazdą w logo oraz jego siostrzaną konstrukcję, model CLA 45 AMG, testujemy w Niemczech, m.in. na nowiutkim torze wyścigowym Bilster Berg.
Wszystko pięknie. Z punktu widzenia miłośników mocnych wrażeń i marki ze Stuttgartu jest tylko jeden, drobny problem - pieniądze. Aby stać się właścicielem rączego Mercedesa trzeba wydać co najmniej 180 tys. zł. Za poddaną tuningowi przez firmę AMG A-klasę. CLA 45 AMG kosztuje ponad 200 tys. zł.

