Peugeot 508. Coraz bliżej segmentu premium, również ceną

Ewolucja modeli segmentu D zmierza w kierunku klasy premium. Aby sprostać wymaganiom potencjalnych klientów (w połowie flotowych), najnowszy Peugeot 508 został wykonany z najwyższej jakości materiałów, z użyciem najlepszej, dostępnej obecnie, technologii. Dzięki temu francuska limuzyna zbliżyła się do klasy premium. Niestety także ceną.

W przypadku drugiej generacji 508-ki wszystko jest na najwyższym poziomie. Znakomita technologia i awangardowa stylistyka (włącznie z bezramkowymi drzwiami) pozwoliły tchnąć we francuskie auto świeżego ducha, co jednak poskutkowało znacznie wyższą ceną niż poprzednik.

Reklama

Opublikowany w trakcie światowej prezentacji cennik nie pozostawia złudzeń: model 508 choć dalej sygnowany przez Peugeota, zdradza wyraźne aspiracje do segmentu premium. Cena najtańszej obecnie wersji (z wysokoprężnym silnikiem 1.6 l, o mocy 130 KM i manualną skrzynią biegów) zaczynają się kwoty 123 900 złotych.

Czy nowa limuzyna warta jest takich pieniędzy? Gdyby zsumować same rozwiązania techniczne chyba nie, ale w tej kwocie zawarte są również ambicje. Więcej szczegółów wkrótce.

MW

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje