Ford Mustang Mach-E, czyli jak wywołać burzę

Ford Mustang Mach-E
Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL

Zobacz również:

    Mustang jako rodzinny SUV

    Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL

    Mustang i praktyczność? Tak!

    Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
    Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
    Ford Mustanga Mach-E na filmie .
    Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL

    Zobacz również:

      Proces cyfryzacji trwa

      Ford Mustang Mach-E - pierwsza jazda

      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL

      Nieokiełznany

      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL
      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL

      Mustang w końcu nie może być oszczędny... Na pewno?

      Wygląda jak milion dolarów

      Ford Mustang Mach-E
      Ford Mustang Mach-EINTERIA.PL

      Czy to nadal Mustang?

      Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh

      Dane techniczne 
      Silnik
      2x elektryczny 
      Moc
      351 KM 
      Maksymalny moment obrotowy
      580 Nm 
      Pojemność baterii (brutto)
      98 kWh 
      Napęd
      4x4 
      Osiągi 
      Przyspieszenie 0-100 km/h
      5,8 s
      Prędkość maksymalna
      180 km/h 
      Średnie zużycie energii
      18,7 kWh/100 km
      Zasięg
      540 km
      Wymiary 
      Długość
      4713 mm
      Szerokość
      1881 mm
      Wysokość
      1624 mm
      Rozstaw osi
      2987 mm 
      Pojemność bagażnika tylnego
      402/1420 l
      Pojemność bagażnika przedniego
      81 l
      Wyposażenie testowanej wersji 
      19-calowe alufelgi, reflektory LED, system bezkluczykowy, system multimedialny 15,5" z nawigacją, wirtualne zegary 10,2", kamera cofania, skórzana tapicerka, ogrzewane przednie fotele i kierownica, elektrycznie sterowane przednie fotele, oświetlenie nastrojowe, adaptacyjny tempomat, asystent pasa ruchu, wykrywanie pojazdów w martwym polu.
      Cena testowanej wersji
      286 310 zł
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?