Złote Porsche 911 Turbo

Zajmujący się specjalnymi zamówieniami oddział Porsche Exclusive stworzył unikatowy egzemplarz "911" w złotym kolorze Lime Gold Metallic.

Oddział Porsche Exclusive powstał w 1986 roku. Od tamtej pory zajmuje się realizacją zamówień klientów, którzy chcą mieć własny, niepowtarzalny egzemplarz - począwszy od nietypowej kolorystyki, poprzez niestandardowe materiały wykończeniowe, aż po dodatkowe akcesoria spoza regularnej oferty, takie jak obręcze czy spojlery.

 

Jednym z najnowszych projektów Porsche Exclusive jest 911 Turbo z karoserią pokrytą lakierem Lime Gold Metallic, przeźroczystymi tylnymi lampami, przyciemnianymi szybami oraz 20-calowymi obręczami Sport Classic w kolorze czarnym. Z kolorystyką nadwozia koresponduje brązowo-beżowa tonacja kabiny. Uwagę zwraca tu skórzana tapicerka ze złotymi przeszyciami, kierownica obszyta alcantarą, specjalne dywaniki oraz elementy dekoracyjne z włókien węglowych.

Reklama

Złota "911" ma standardową specyfikację modelu z pakietem Sport Chrono. Do jej napędu służy 6-cylindrowy bokser biturbo o pojemności 3,8 litra, połączony z 7-stopniową dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną PDK. Generuje on moc 520 KM i 710 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Osiągi? 3,2 s od 0 do 100 km/h i prędkość maksymalna równa 315 km/h. Cena? Nieznana.

msob

Używane Porsche 911 (964, 993, 996) - OPINIE

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy