Zaproponował likwidację parkingu przed ZDM. "Niech urzędnicy jeżdżą do pracy rowerami!"

Czy warszawscy urzędnicy powinni jeździć do pracy rowerami?
Czy warszawscy urzędnicy powinni jeździć do pracy rowerami?Adam Burakowski/REPORTERAgencja SE/East News
  • Polskie miasta, zapatrzone w zachodnie aglomeracje, skrupulatnie realizują politykę walki ze zmotoryzowanymi mieszkańcami. 
  • Likwidacja miejsc parkingowych i zwężanie mają zmusić kierowców, by ci korzystali z transportu publicznego. 
  • Gdy ten, jak w większości polskich gmin, nie funkcjonuje sprawnie, alternatywą dla czterech kółek, bez względu na porę roku i warunki atmosferyczne, mają być dwa. Oczywiście w postaci roweru.

"Uspokajanie ruchu" czyli kijem w kierowcę

Budżet obywatelski - potężna broń aktywisty miejskiego

Kochacie rowery? Dajcie przykład!

Jak sądzisz? Czy urzędnicy Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie powinni jeżdzić do pracy na rowerach?
Jak sądzisz? Czy urzędnicy Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie powinni jeżdzić do pracy na rowerach?Informacja prasowa (moto)
  • likwidację parkingu służbowego ZDM,
  • posianie w jej miejsce łąki kwietnej,
  • sprzedaż aut służbowych ZDM,
  • instalację stojaków rowerowych,
  • zakup rowerów dla pracowników ZDM.
"ZDM od dłuższego czasu na siłę stara się zmusić mieszkańców do tego, by przesiedli się na rowery. Choć sama idea jazdy na rowerze i zamiany aut na jednoślady jest dobra, to w praktyce sposób realizacji obecnej polityki miasta jest prowadzony w sposób skandaliczny" - czytamy w uzasadnieniu.

Likwidacja parkingu ZDM w Warszawie? Urzędnicy boją się takich głosowań!

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?