Żadne służbówki, tylko kupione za swoje. Tych aut naprawdę można zazdrościć

Paweł Rygas

Oprac.: Paweł Rygas

emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Lubię to
like
Super
relevant
314
Udostępnij
Suzuki ma najwyższy udział klientów indywidualnych w ogóle sprzedaży w Polsce
Suzuki ma najwyższy udział klientów indywidualnych w ogóle sprzedaży w PolscePaweł RygasINTERIA.PL

Tych aut naprawdę możesz zazdrościć właścicielom. Trzy marki rynkowym fenomenem

  • 5. Kię (43 proc. udziału klientów indywidualnych),
  • 6. Mazdę (42,5 proc. udziału klientów indywidualnych),
  • 7. Ssangyong (41,8 proc. udziału klientów indywidualnych),
  • 8. Fiat (40,2 proc. udziału klientów indywidualnych),
  • 9. Subaru (39,0 proc. udziału klientów indywidualnych),
  • 10. Nissan (38,3 proc. udziału klientów indywidualnych). 

Ferrari i Lexus dla Kowalskiego?

Efekt skali. Jak czytać statystyki?

Moto Flesz 79: Czarne chmury na transportem, Norwegowie już nie chcą aut na prąd
zdjęcie
emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
179
Super
relevant
69
Hahaha
haha
29
Szok
shock
11
Smutny
sad
13
Zły
angry
13
Lubię to
like
Super
relevant
314
Udostępnij
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Przejdź na