Wypadki. Polska potrzebuje mądrego planu działania. Mądrzejszego niż ma teraz

Najwięcej osób ginie w wypadkach na drogach jednojezdniowych, poza obszarem zabudowanym
Najwięcej osób ginie w wypadkach na drogach jednojezdniowych, poza obszarem zabudowanymWojciech Strożyk REPORTERAgencja SE/East News
  • Policja opublikowała najnowszy raport o bezpieczeństwie drogowym w Polsce
  • W porównaniu do ubiegłych lat liczba wypadków i zabitych spadła
  • Każdego dnia na polskich drogach ginie co najmniej jeden pieszy
  • Raz na trzy dni dochodzi do śmiertelnego potrącenia na przejściu

Zobacz również:

    Im gorsza droga tym więcej zabitych?

    Wypadki drogowe w podziale na rodzaj drogi
    Wypadki drogowe w podziale na rodzaj drogiPolicja
    "Przyczynę takiego stanu rzeczy upatrywać można w tym, że na obszarach niezabudowanych kierujący rozwijają większe prędkości, często w jednym samochodzie ginie więcej niż jedna osoba, a ponadto pomoc lekarska dociera później" - czytamy w policyjnym raporcie.

    Zobacz również:

      Aż 1/4 zabitych to piesi. Co czwarty ginie na przejściu

      Zobacz również:

        Na drogach wciąż za szybko

        Przyczyny wypadków z winy kierujących na autostradach
        Przyczyny wypadków z winy kierujących na autostradachPolicja

        Smutne wnioski? Potrzebny plan i praca u podstaw

        Zabici w wypadkach drogowych w Polsce w poszczególnych latach
        Zabici w wypadkach drogowych w Polsce w poszczególnych latachPolicja

        Zobacz również:

          Moto flesz. Odcinek 29INTERIA.PL