Włoska "szesnastka" odmieniona

Fiat sedici dostępny jest na naszym rynku od 2007 roku.

Nowy przód sedici
Nowy przód sediciInformacja prasowa (moto)

Nazwa auta, po włosku "szesnaście", wzięła się z matematycznego podejścia do skrótu 4x4, bo właśnie tego typu napęd zastosowano w mocniejszych odmianach tego modelu.

Sedici ze słoneczną Italią łączy jedynie znaczek na masce. Samochód powstaje na Węgrzech, w tamtejszej fabryce firmy Suzuki. Na tej samej taśmie składany jest też jego brat bliźniak - suzuki sx4. Po niespełna dwóch latach Włosi zdecydowali się odświeżyć nieco wygląd "szesnastki".

Samochód przeszedł właśnie gruntowny lifting. Auto zyskało m.in. nowy przedni zderzak, profilowaną atrapę chłodnicy oraz nowe obramowanie świateł przeciwmgielnych. We wnętrzu poprawiono jakość materiałów wykończeniowych, zastosowano też nowy panel sterowania automatyczną klimatyzacją. Unowocześniono zestaw wskaźników, który zyskał nowy, centralnie usytuowany wyświetlacz. Same zegary są teraz bardziej czytelne i zbliżone wyglądem do innych zestawów z samochodów w grupie Fiata.

Informacja prasowa (moto)

Gamę jednostek napędowych uzupełniły nowy silnik wysokoprężny 2,0 16V MJet o mocy 135 KM oraz zmodyfikowany silnik benzynowy 1,6 16V dysponujący mocą 120KM.

Ceny nowego sedici (1,6 l. 16V) zaczynają się od ok. 53 tys. zł. Za wersję z bogatszym wyposażeniem i napędem na cztery koła zapłacić trzeba o 10 tys. zł więcej.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas