Wirtualny kaganiec już w samochodach. Szybciej niż limit nie pojedziesz?

Paweł Rygas

Oprac.: Paweł Rygas

Technologia geofencingu pozwala ograniczyć prędkość pojazdów w konkretnych lokalizacjach
Technologia geofencingu pozwala ograniczyć prędkość pojazdów w konkretnych lokalizacjachInformacja prasowa (moto)
  • Specjaliści z Forda sięgnęli po technologię geofencingu, by automatycznie ograniczyć prędkość pojazdu w szczególnie niebezpiecznych strefach
  • Nowa technologia testowana jest właśnie w Kolonii, a próby potrwać mają do marca przyszłego roku
  • Czy w przyszłości kontrola prędkości na podstawie geofencingu trafi do samochodów produkcyjnych? 

Koniec z niepotrzebnymi znakami? Niektóre mogą być wirtualne

Jak działa Geofencing Speed Limit Control?

Jak działa technologia geofencingu?
Jak działa technologia geofencingu?Informacja prasowa (moto)
"Geofencing tworzy wirtualny obszar, w którym pojazdy same zwalniają, zdejmując z kierowcy obowiązek dostosowywania prędkości do znaków, które mogą być zasłonięte lub mało widoczne" - czytamy komunikacie marki.

Samochody z wirtualnym kagańcem już na drogach

Dzięki technologii geofencingu auto samo zwolni, gdy wjedzie w szczególnie niebezpieczną strefę
Dzięki technologii geofencingu auto samo zwolni, gdy wjedzie w szczególnie niebezpieczną strefęInformacja prasowa (moto)

Kierowcy na smyczy geolokalozacji. Nie tylko prędkość

Inżynierowie z Forda sięgnęli po technologię geofencingu, by automatycznie ograniczyć prędkość pojazdu w szczególnie niebezpiecznych strefach
Inżynierowie z Forda sięgnęli po technologię geofencingu, by automatycznie ograniczyć prędkość pojazdu w szczególnie niebezpiecznych strefachInformacja prasowa (moto)

Zobacz również:

    Czy wiedziałeś, że ubezpieczalnie oferują takie usługi?Interia.tv
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?